Rintojesi koko verrattuna äitisi rintoihin ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisille?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan suurimmalla osalla on isommat kuin äidillään. Näin se vaan menee, koska nykyinen sukupolvi on ylipäätään paljon lihavam... siis "muodokkaampaa" kuin edellinen sukupolvi.

Äidilläni on huomattavasti isommat rinnat kuin meillä kahdella tyttärellä. Me 'tytöt' ollaan hoikkia ja äiti normaali. Nuorempana äitikin oli hoikka ja silloin jo kuppikoko oli isompi kuin meillä, mutta nyt tosiaan kasvanut valtavaksi.

Äidillä huomattavasti isommat, en tiedä mitä kuppikokoa käyttää. Itselläni 75C. Ollaan ihan erimallisia muutenkin, minä pitkä ja hoikka, äiti vähän lyhyempi ja huomattavasti tuhdimpi.

Täysin samankokoiset imetyksestä rupsahtaneet B-kupin hernepussit molemmilla :D Äiti on 5 kiloa hoikempi kuin minä, molemmat normaalipainoisia.

Mummoni taas on lyhyt ja tanakka, ja hänen tissit täytyy varmaan heittää olan yli pesujen ajaksi.

mun äidillä ollu nuoruudessaan a-kupit ollut ihan järkyttävän laihakin, nykyään hällä C-kuppi mutta onkin tuhdimmassa kunnossa nykyisin. mulla ollu ennen raskauksia B-kuppi, nyt joku olematon a-kuppi imetys jätti vaan tyhjät pussit jäljelle.

Joskus teini-ikäisenä minulla oli samankokoiset kuin äidillä eli B-kuppi. Mutta kun olen teini-iän painosta lihonut päälle 20 kg, niin nyt kuppikoko on vähintään D. Muutama päivä sitten ostin kyllä todella loistavasti istuvat rintsikat kuppikoolla F! Äitini on pysynyt yhtä hoikkana ellei peräti entisestään kutistunut, joten hänen rintansa ei ole ainakaan kasvaneet.

Äidillä ehkä E tai F, imettänyt kolme lasta, painoa 100kg pituutta 163cm?
Isosiskolla D, ei lapsia. n.50kg ja 163cm.
Minä B, 75kg ja 174cm.
Pikkusiskolla C, nyt D kun on raskaana, Luultavasti päätyy F:n kun imettää. n.48kg? ja 159cm.

Yhteistyössä