Funky Junk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöksyjä,pöksyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöksyjä,pöksyjä

Vieras
Oletteko tilanneet farkkuja tuolta? Miten mitoitukset menee? Sivuillahan mainitaan, että kannattaa ottaa yhtä-kahta kokoa suuremmat, mitä Onlyn farkuissa käyttää. Mutta onko siis kuinka niukkaa tekoa? Itse olen onlyn pöksyissä käyttänyt kokoa 34, niin kannattaako ottaa yhtä vai kahta kokoa isommat?

No kun koko juttuihin ei tullut kommenttia, niin tietäiskö joku toimiiko puljun kanssa palautukset ym. muut mahdolliset mutkattomasti? Siis jos ei tuotteeseen ole tyytyväinen tai koon vaihdot..

Alkuperäinen kirjoittaja leviä ku...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.funkyjunk.fi/product_info.php?cPath=25&products_id=284

Noita oon katsastellut ja harkinnut...

Ihanat!! :D Harmi kun mun hanuri ei noihin mahu...

Mulla on noi, ne on ihanat :heart: :heart: :heart:
Käytän onlyn farkuissa kokoa 36, mutta crazy agen housuissa 38... eli ota yhtä kokoa isompi!!! Tosi pienet koot.

itse kokoa 34/36 normaalisti....ja tuolta kun tilaan otan kokoa 36...tosin jotkut pitää olla koko 38 riippuu ihan housun materiaalista.toiset ei jousta niin paljon kuin toiset.ihania housuja ovat.itseasiassa juuri tilasin mustat ja valkoiset farkut sieltä.Pitäis kipasta ne postista vaan hakemassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Viimeksi kun tilasin mekon tuolta,tais olla tiistai,niin torstaina mekko oli jo postissa =)
Muutamat farkutkin oon sieltä tilannut.

Mä olen saanut jo seuraavana päivänä tilauksesta, kun muistaa hoputtaa ;)

Mut mä tilasin silloin tiistaina iltamyöhään,eikä mulla niin kiire ollut :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Viimeksi kun tilasin mekon tuolta,tais olla tiistai,niin torstaina mekko oli jo postissa =)
Muutamat farkutkin oon sieltä tilannut.

Mä olen saanut jo seuraavana päivänä tilauksesta, kun muistaa hoputtaa ;)

Mut mä tilasin silloin tiistaina iltamyöhään,eikä mulla niin kiire ollut :whistle: :D

Mä oon niin hätähousu aina noiden tilausten kanssa :ashamed:

Niin ja vaihdosta, saas nähdä tuleeko ne uudet tuotteet, viikko sitten vein paketin palautukseen. Onneks sain postilta kuitin tapahtumasta jos nyt en saakkaan niitä uusia tuotteita.

Mulla on kahdet farkut tuolta ostettu. Oon normaalisti kokoo 36, mut noiden 36 koko ei menny ylös asti, joten ostin 38:t. Muuten hyvät, mut ne taas saan pois jalasta ilman et aukasen vetskaria, joten vyö käytössä. Muutenkin on sellaset housut, et koko ajan valuu alas vyötäröltä, joten revittävä ylös vyöstä huolimatta. Muuten näkyy perse istuessa... Hyvännäköset, mut ei niin käytännölliset...

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Noissa Retro-farkuissa on sellanen karmee kirjailtu mulaatin pää jossain lantion seudulla, ei näy tossa kuvassa vaan! Sisko lähetti sen takia tollaset takaisin... :whistle:

Ööö, mulatin pää? Kiva. Toivottavasti ei kovin näkösällä. Kun selasin noita pöksyjä, niin näyttivät olevan hieman neutraalimmat kun muut voimakkaasti kulutetut ja kirjaillut... Nooh..kattellaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Noissa Retro-farkuissa on sellanen karmee kirjailtu mulaatin pää jossain lantion seudulla, ei näy tossa kuvassa vaan! Sisko lähetti sen takia tollaset takaisin... :whistle:

Ööö, mulatin pää? Kiva. Toivottavasti ei kovin näkösällä. Kun selasin noita pöksyjä, niin näyttivät olevan hieman neutraalimmat kun muut voimakkaasti kulutetut ja kirjaillut... Nooh..kattellaan

Juurikin sellainen äläkä kysy multa miks! Kaikkee ne keksii housuihin laittaa! :o Ja mun mielestä se näkyy ellei sulla ole pitkä paita päällä...

No perskeles, tänään tuli postista housut ja "mulattihan" niissä komeili :/. Ärsyttää, voisivat näyttää kuvissa tai mainita muistakin kirjailuista. Lahkeen leveyskään ei oikein miellyttänyt, turhan leveät on. Onnistuukohan mahd. palautus ongelmitta, ettei siellä päässä tule vänkäyksiä..? Olis vaan pitänyt ottaa ne valkoiset, mutta koot olivat loppuneet, mur..

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No perskeles, tänään tuli postista housut ja "mulattihan" niissä komeili :/. Ärsyttää, voisivat näyttää kuvissa tai mainita muistakin kirjailuista. Lahkeen leveyskään ei oikein miellyttänyt, turhan leveät on. Onnistuukohan mahd. palautus ongelmitta, ettei siellä päässä tule vänkäyksiä..? Olis vaan pitänyt ottaa ne valkoiset, mutta koot olivat loppuneet, mur..

Mun mielestä kans vois laittaa palautetta tuosta ettei kuvissa näy tollanen pieni yksityiskohta... :whistle:
Mutta joo, palauta toki, mulla meni viikko niin sain uudet tuotteet tilalle eli ongelmitta meni onneksi. :)