Rintojen teippaus - mitä teippiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TapeDuck
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TapeDuck

Vieras
Kaupasta saa jollain 15eur/3kpl rintateippejä, joilla siis voi ryhdistyttää rinnat esim avoselkäisten mekkojen tai biksujen kanssa. En tahtoisi maksaa noin paljoa jostain typerästä teipistä. Oon kokeillut kaikkia vaihtoehtoja ja mikään ei oikein pysy.

Onko jotain sellaista läpinäkyvää iholla pysyvää teippiä olemassa joka toimisi?

Voi että kun tuli tästä ketjusta taas niin kateellinen olo pienirintaisille! Varsinkin näin kesäisin tuo kateus nostaa rumaa päätään mun mielessä, talvellakin kyllä mutta kesällä se on melkein yhtenään mielessä. Aina täytyy olla tukevat liivit eikä puhettakaan noista härpäkkeistä mistä ap. puhui. Ja näin helteillä ärsyttää kun naisille on olemassa vaikka minkälaisia ihania toppeja, niin eipä niitä näillä ällötyksillä pidetä päällä, ei ole sopivia liivejä alle laitettavaksi tai sitten se vaate on sellainen että kun laitat päälle niin tulee heti sellainen tissityrkky olo. Puhumattakaan bikineistä ja uimapuvuista.. Jos vaan olis rahaa niin olisin heti menossa pienentämään!

Höh, siis tarkoitin tietenkin tuossa ylemmässä viestissäni että minä ITSE olen kateellinen pienirintaisille. Nyt hoksasin että tuli vähän hassusti kirjoitettua tuo eka lause!

Sanokaa te sairaanhoitajat mitä sairaalassa käytetään jos sen pitää pysyä iholla ja olla läpinäkyvää? Onko niitä jotain sellasia muovikalvoja tai jotain. Muistelen epiduraaliletkun kiinnitystä...

Sanokaa te sairaanhoitajat mitä sairaalassa käytetään jos sen pitää pysyä iholla ja olla läpinäkyvää? Onko niitä jotain sellasia muovikalvoja tai jotain. Muistelen epiduraaliletkun kiinnitystä...

Joo onhan niitä ja apteekista saa mutta ensinnäkin on tosi kova kappalehinta ja toisekseen en ole varma onko ne sitten niin tukevia. Ja monissa apteekeissa täytyy pyytää niitä myyjältä jostain lukitusta kaapista just koska ovat niin kalliita, ihan vaan tiedoksi jos et halua apteekkarille alkaa selittämään tissien teippauksesta niillä :D haha sori tuli vaan niin koominen mielikuva päähän :D Mutta joo voisihan ne ehkä toimia.

Yhteistyössä