Rintojen pienennysleikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onerva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onerva"

Vieras
Kertokaa kokemuksistanne asian läpikäyneet! Itsellä edessä syksyllä. Vähän jännittää. Etenkin toipuminen ja 4- ja 6-vuotiaat perheen pojat siinä samassa sopassa. Onko leikkauksen jälkeen kuinka huonossa kunnossa ja kuinka pitkään? Voiko jo parin viikon päästä viedä pojat päiväkotiin yms. Meillä ei ole sukulaisia yms. kovin paljon auttamassa vaan miehen kanssa kaksin pitäisi selviytyä arjesta leikkauksen jälkeen.

Nyt jos puhutaan ns. Normaalimitotetuista alusvaatteista, niin koko oli e/f 80 ja nyt on d/80.
Kyllä, nännit irrotettiin ja arpi on ankkurin muotoinen. oikea nänni on vähän hitaampi, mutta se oli sitä jo ennen leikkausta. Kyllähän näistä arvista näkee, että niitä on leikelty, mutta ei se minua haittaa. Lopputulos on suurinverroin parempi kuin lähtökohta.

Voin liikkua ja rakastan sitä. Ennen leikkausta oli turha haaveilla mistään, missä joko juostiin tai hypittiin.
Vaatteet istuvat paremmin. Vaikka olen aina pyrkinyt vaatteilla korostamaan tiimalasivartaloa, näytin isojen rintojeni kanssa 30 kiloa lihavammalta kuin olinkaan.

Kohoaako rinnat tuossa leikkauksessa? Ei mulla mitkään järkyttävät riipparit ole, mutta saisi ne ryhdikkäämmät olla. Ei vain voi painovoimalle mitään tällä kuppikoolla.

Mulla koko G/H90 eli mulla on ylipainoa. Pitäisi ensin tiputtaa painoa, että leikkaus olisi mahdollinen. En jaksa uskoa, että rinnat pienenisivät laihtumisen myötä tarpeeksi.

Yhteistyössä