Pienennysleikkaus on pyörinyt mielessä jo muutaman vuoden, mutta mistä rahoitus, ja ensinnäkin mistä rohkeus varata lääkärille aika, kun on niin kauhea paniikki näyttää rintoja kenellekään.. Rintojeni kokoa minulla ei ole ollut kiinostusta tietää pitkään aikaan, kun olen niin halunnut vain unohtaa niiden olemassaolon. Koko on arvioilta 75 tai 80DD/E, suuret mölläkkeet pieneen kehooni nähden, tunnen itseni yleensä melko kömpelöksi. Kyllä on elämänlaatu pahasti kärsinyt noin 3-4 vuoden ajan, kun rintani kasvoivat liikaa. Mielessä on pyörinyt myös 10kilon painonpudotus, mutta ongelma on siinä että olen normaalipainoinen ja melko tyytyväinen muuhun kehoon, mutta rinnat pilaavat tyytyväisyyden. Olen selvästi melkosessa jamassa kun rinnat ovat vaikuttaneet jo mielenlaatuuni ja tuntuvat hallitsevan elämäni kulkua. Elämä tuntuu raskaalta raskaiden rintojen kanssa. Olen 20 ja joskus tulevaisuudessa hankin lapsia, mutta en halua odottaa sitä 10vuotta(raskauksien jälkeen) että elämäni tuntuisi paremmalta ja kevyemmältä. Minulla on melko jäykät hartiat, niska ja selkä, ja tunnen itseni jännittyneeksi pelkästään jo sen takia, että päivästä toiseen tunnen oloni epämukavaksi sekä itseni että muidenkin seurassa. Olen nuori ja menevä opiskelija, tai ainakin haluaisin olla, monesti vain käy niin että pelkästään pukeutuminenkin tuottaa tuskaa ja sitten mielummin vain haluisin vetäytyä omiin oloihini. Tällä hetkellä harkitsen terveyskeskukseen yhteydenottoa, mutta sekin jo tuntuu niin jännittävältä ja hirveältä ajatukselta, kun häpeää rintojaan. Minkälaisia kokemuksia teillä on?