RINTOJEN JA HOIKKUUDEN MERKITYS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marika63
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marika63

Vieras
Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Mieheni on likemmäs 50 v ja minä vähän nuorempi. Meillä on ollut suhteellisen normaali avioliitto riitoineen ja hyvine päivineen, ulkopuolisia ei ole kummallakaan ollut. Nyt mieheni on saanut työparikseen naisen, joka on todellinen mallityyppi, isot rinnat, pitkä ja hoikka ja vielä mukavakin tuntuu olevan. Itse olen naisena melko vaatimaton, melko älykäs kylläkin, harrastan paljon liikuntaa ja olen pikemminkin sporttinen kuin naisellinen. Rintani ovat tosi pienet, en käytä tekokynsiä, enkä koruja liiemmälti, en laita tukkaaani mitenkään kummenkin, kun urheilukaan ei oikein sitä sallisi, Olen ennen ollut "tyytyväinen" itseeni, mutta nyt kun mieheni on saanut työparikseen tuollaisen upean naisen, niin minusta on tullut mustasukkainen ja näen itseni suurinpiirtein maan raossa. Mieheni on joskus sanonut, että hmm. isot rinnat ovat kyllä kiva juttu...ja tämä on jäänyt mieleeni ja nyt ajattelen, että hänen työparillaan on siis kaikki ominaisuudet joita minulla EI ole...olen ollut tästä pahoillani ja toisaalta vihainen itselleni, että miksi vertaan itseäni tuohon naiseen..olen kuitenkin mieheni vaimo ja tuo toinen nainen mieheni työtoveri, jonka kanssa mieheni tosin viettää suuren osan päivästä, enemmän itse asiassa kuin minun. Ajattelen, että no nyt hän saa katsella noita isoja rintoja yms kaiket päivät ja miltä mahtaa tuntua tulla kotiin, kun olen vain tavallinen nainen pienine rintoineni, ei korkokenkiä eikä mitään....apua, miten pääsen tästä varmaan turhasta tunteesta.

Mustasukkaisuus ja epävarmuus omasta naisellisuudesta taitaa pistää päätään esiin. Olisiko mahdollista, että sanot miehellesi, että tunnet itsesi hiirulaiseksi ja rumaksi, kun hänen uusi työkaverinsa on joka miehen "unelmabeibe".

Toisaalta joskus mustasukkaisuus tuollaista naista kohtaan ei ole ollenkaan järkevää, mikäli näyttää ilmeiseltä, että miehelläsi ei ole mitään saumoja tätä kaunista naista kohtaan. Sitä paitsi uutuudenviehätys katoaa jokaisesta suhteesta. Ehkä miehesi on ihastunut, mutta jos hänellä on järkeä päässä, hän pysyy sinun luonasi. Perheen rikkominen ja lapsen kodin hajoittaminen ei ole ihan tuosta noin vain -temppu juuri kenellekään.

Oletko koskaan ajatellut kokeilla sitä, miltä sinä näyttäisit naisellisemmalta? Vaikka arkinen olemuksesi olisi koruton, niin eikö sinusta itsestäsikin olisi upeaa edes joskus säväyttää? Koska olet urheilullinen ja hoikka, niin sinulla varmasti on omantyyppinen, kaunis vartalo, vaikka rinnat olisivatkin pienet. Moni vaate saattaa roikkua säkkinä päälläsi, mutta esimerkiksi joku hyvin istuva pikkumusta, joka paljastaa hoikat sääret ja käsivarret voisi olla sinun ylläsi todella upea. Vaikutelmaa voi hieman huijata push up -liiveillä, jotta saat siitä itsetunnon kohotusta.

Jos et meikkaa paljon, niin meikkiopetusta tai valmista meikkausta saa kosmetologeilta tai kemikalioista. Kun olisit laitettu, voisit lähteä miehen kanssa illanviettoon tai edes vaikka vietellä hänet lapsen mentyä nukkumaan.

Isot rinnat ovat toki kivoja katsella, muttei niillä mitään tee seksissä ja parisuhteessa. Vain idiootti valitsee puolisonsa pelkästään ulkonäön perusteella. Toki näitä pintaihmisiä on maailma täynnä, varsinkin julkimoissa. Nämä sitten aina ihmettelevät, miksi heidän parisuhteensa aina hajoavat. Seksissä ja parisuuhteessa ratkaisee henkinen ja fyysinen yhteenkuuluvuus. Sinä olet kuitenkin joutunut ns. kilpailutilanteeseen, joten sporttisena voisit vähän käyttäytyä kissanaismaisesti ja kehrätä miehesi ympärillä. Sopiva pieni lisäpanostus miehen huomioimiseen ja seksillä hemmotteluun, voisi tehdä terää. Seksillä hemmoteltu/tyydytetty mies kun harvemmin lähtee vieraiden houkutusten mukaan. Muista, että käytös ja pieni pilke silmäkulmassa voittaa pelkän naiskauneuden ja isot tissit.

Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
...Muista, että käytös ja pieni pilke silmäkulmassa voittaa pelkän naiskauneuden ja isot tissit...

K: Mitä yhteistä on isoilla tisseillä, krapulanainnilla ja teräsmiehellä?
V: Niitä ei voita mikään!

Minäkin tässä juttuasi lukiessani mietin, että mistäs nyt tuuli puhaltaa kun et enää itseesi naisena usko? Mitä ihmettä sinussa on muutakin tapahtunut, jonka sitten projisoit loppujen lopuksi aika lapselliseen epäröintiin kelpaatko enää miehellesi upean työkaverin jälkeen? Joten voisit vähän kelata miten teillä muuten miehesi kanssa menee ja oletko tyytyväinen omaan elämääsi, koska joskus on helpompi hermostua sellaiseen asiaan mihin ei voisikaan vaikuttaa kuin alkaa penkomaan miten omassa sisikunnassa sujuu.

Mutta aivan pakko kysyä oletko ottanut selville pitääkö miehesi komea työkaveri edes miehistä tai onko hän uraohjus, joka ei ehdi edes miettimään ihmissuhteita tai onko hänellä oma ystävä odottamasa kotona? Nyt katsot naista vain yhden sortin objektina, jolla ei olisi aivoja saati ajatuksia ja minusta sekin on vähän väärin naista kohtaan.

Eikä ole väärin todeta, että joku on kaunis tai upea. Joskus niin tekemällä voittaa kateuden ja epävarmuuden uskaltaessaan myöntää, että maailmassa on aina joku joka on minua jossakin asiassa parempi ja jossakin huonompi. Ja vaikka miehesi olisi työkaverinsa ulkonäöstä samaa mieltä, niin voittehan te ihan rauhassa sen asian yhdessäkin todeta ja antaa asian olla. Mitäs jos miehesi työkaverisi olisi täys hirviö ja sinua hävettäisi, että miten se mies nyt sellaisen kanssa töitä tekee? Kai sinä ottaisit selvää mitä sen hirviön päässä liikkuu ja alkaisit ymmärtämään missä miehen työssä loppujen lopuksi on kyse eli silkasta työnteosta :D Kauniita ihmisiä ei voi työntää reservaattiin ja sanoa, että pysytte nyt siellä kunnes olette tarpeeksi rumia työelämään :D

Olen hoikka nainen kuppikoolla 65A. Aviossa on oltu 25 vuotta. Mies on koko työuransa ajan ollut naisvaltaisessa työpaikassa. Kun tiedän, että olen itse seksikäs, ei ongelmia ole ollut. Ei ole mies pettänyt, mitä nyt joskus naurahtelee naisten tyrkytyksille.

Ja sitäpaitsi kaikki miehet eivät edes tykkää isoista rinnoista, vaan pitävät pienistä. Oma mieheni on pienirintaisen ihailija. Vielä nytkin rintani kiinostavat häntä kovasti, vaikka olemme olleet aviossa 25 vuotta.

Relaa ja rentoudu. Älä pelkää, vaan panosta itseesi.

Ole rohkea ja kerro peloistasi miehellesi ja kuuntele, mitä hän kertoo sinun olevan itselleen. Rakkaus voittaa... ja sinä voit huomata ihmeiksesi, että eikä siinä ole mitään vikaa, että miehelläsi on upea työtoveri. Voisit jopa tutstua häneen ja huomata, että hän on ihan tavallinen ihminen.

Kaikki normaali miehet pitävät tuollaisista upeistä ilmestyksistä, varsinkin kun on vielä mukavakin. Niin oli tämä luojan lahja vapaa ?

Marika63, olet vaarassa pudota, jos et ole hoitanut suhdettasi mieheesi niin, että hän on tyytyväinen. Mieti tarkaan myös, että onko miehelläsi sellaisia kykyjä, että hän voisi napata tuon kaunokaisen ?
Pitkäkään liitto ja lapsi ei takaa mitään, jos olet valovuoden jäljessä kaunottaresta ja jos hän todella haluaa miehesi itselleen.

Miehet katsoo AINA kaunista ja kurvikasta naista. Sehän on tutkittu juttu! Siitä on pitkä matka tekoihin. Jos miehesi on fiksu ei tapahdu mitään. Jos ei ole ja lähtee donnan kyytiin niin saapi mennäkin, olisi mennyt ennemmin tai myöhemmin kuiteskii.
Jos kotona on kaikki suht kunnossa niin kuka lähtee hajottamaan kaiken vain parin ison tissin tähden. Vain tosi dorka.

Jos nimimerkki voitto on mies, niin toivottavasti kukaan nainen ei hänen kanssaan perhettä perusta kun arvot ovat tuota luokkaa. Jos "voitto" on nainen, niin miehellänsä on kestämistä moisen peiliin tuijottajan kanssa.

Jos minun mies vaihtaisi minut yhteen tissipariin, niin joutaisi mennäkin. Tosin, en sellaista miestä edes huolisi, jolle ulkoiset arvot ovat ne ykkösjuttu.

Eiköhän ap:n mieskin pidä tätä naista vain työkaverina, mukavana katsella, mutta ei muuta. Ja "Marika", etkös sinäkin katsele joskus ihailevasti muiden miesten kroppia? Tuskinpa se oma mies on vielä kymmenen vuoden jälkeenkin niin namu, että olisit sokea muille miehille. Avioliitto voi viedä muut nautinnot, mutta ei likaista mielikuvitusta ;-D

anoreksia-ris.jpg

Kuvalähde: http://naviny.by/media/2007.08/anoreksia-ris.jpg

Ei millään pahalla, anoreksia on sairaus.

Alkuperäinen kirjoittaja donitsii:
Mustasukkaisuus ja epävarmuus omasta naisellisuudesta taitaa pistää päätään esiin. Olisiko mahdollista, että sanot miehellesi, että tunnet itsesi hiirulaiseksi ja rumaksi, kun hänen uusi työkaverinsa on joka miehen "unelmabeibe".

Toisaalta joskus mustasukkaisuus tuollaista naista kohtaan ei ole ollenkaan järkevää, mikäli näyttää ilmeiseltä, että miehelläsi ei ole mitään saumoja tätä kaunista naista kohtaan. Sitä paitsi uutuudenviehätys katoaa jokaisesta suhteesta. Ehkä miehesi on ihastunut, mutta jos hänellä on järkeä päässä, hän pysyy sinun luonasi. Perheen rikkominen ja lapsen kodin hajoittaminen ei ole ihan tuosta noin vain -temppu juuri kenellekään.

Oletko koskaan ajatellut kokeilla sitä, miltä sinä näyttäisit naisellisemmalta? Vaikka arkinen olemuksesi olisi koruton, niin eikö sinusta itsestäsikin olisi upeaa edes joskus säväyttää? Koska olet urheilullinen ja hoikka, niin sinulla varmasti on omantyyppinen, kaunis vartalo, vaikka rinnat olisivatkin pienet. Moni vaate saattaa roikkua säkkinä päälläsi, mutta esimerkiksi joku hyvin istuva pikkumusta, joka paljastaa hoikat sääret ja käsivarret voisi olla sinun ylläsi todella upea. Vaikutelmaa voi hieman huijata push up -liiveillä, jotta saat siitä itsetunnon kohotusta.

Jos et meikkaa paljon, niin meikkiopetusta tai valmista meikkausta saa kosmetologeilta tai kemikalioista. Kun olisit laitettu, voisit lähteä miehen kanssa illanviettoon tai edes vaikka vietellä hänet lapsen mentyä nukkumaan.

Todella paljon kiitoksia kaikista kommenteista, näissä kaikissa on minulle ajateltavaa. Minun tulee koittaa parantaa itsetuntoani ja ajatella, että ei todella suhde voi olla isojen rintojen ja ihmisen ulkoisen olemuksen varassa. Uskon, että mieheni on samaa mieltä, mutta en haluaisi keskustella tästä hänen kanssaan, koska en halua näyttää olevani mustasukkainen. Puhumme kyllä avoimesti monesta asiasta, mutta joskus mies ei vain osaa ajatella yhtä monimutkaisesti kuin nainen.

Yhteistyössä