Rintatulehdukseen kotikonsteja?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Antakaa kotikonsteja rintatulehduksen hoitoon, en pääse nyt lääkäriin, että saisin antibiootit. Lämpimällä vedellä olen suihkutellut ja kaalinlehdet on käytössä. Olisko muita konsteja? Kiitos!

Mee saunaan, lämmin kauratyyny, lypsä pumpulla ihan tyhjäksi/imetä usein hiero rintaa tukoksen kohdalta (punoittaa usein siitä).

Ekaan rintatulehdukseen hain antibiootit, sitten tajusin, että ei niitä kyllä tarvita. Mulla ainakin kuume laskee heti, kun rinnan saa tyhjäksi ja tukoksen auki. Ja takana viisi tulehdusta. Parhaiten toimii, kun huomaat jo kuumeen noustessa, että tulehdus alkamassa.

Viimeksi muokattu:
Buranaa, sauna ja lypsäminen ja mieluiten nuo kaikki kolme yhtä aikaa. Tai jos saunominen ei ole mahdollista, niin reilusti lämmin kauratyyny/ kuumavesipullo/tms. rintaa vasten. Liivit kannattaa ottaa kokonaan pois, jos mahdollista, tai ainakin vaihtaa kaikista pehmeimpiin mitä kotoa löytyy. Mulla on viimeisen neljän kuukauden aikana ollut kolme rintatulehdusta ja ne antibiootit ei kyllä auta yhtään. Kahteen ensimmäisen hain, mutta kymmenen päivän antibioottikuuri on aivan liian hidas apu, plus että aiheuttaa vauvalle vatsavaivoja. KOlmanteen en enää hakenut vaan noilla kotihoito-ohjeilla hoidin.

Yhteistyössä