Rintasyöpä

ONko kenelläkän todettu ja oliko oireita?Miten hoidot?
Olen 31v ja sain kiireellisen lähetteen mammografiaan, joka on huomenna.Rintaa jomottaa ja puristaessa tulee vaaleaa nestettä ja vähän on turvoksissa, kun vertaa toiseen.kainalossa oli myös joku pahkura.Lievästi ole shokissa ja töissä olen.Toivon todella ettei mitään vakavaa.Lääkäri tsemppas että löyty mitä löyty,niin hoidot on hyvät.
 
jippo
Ei ole kokemusta, mutta haluan toivottaa sulle paljon tsemppiä :flower: :hug: ! Pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä, ettei ole mitään vakavampaa! Tulethan kertomaan kuulumisiasi =)
 
Tere73
Mä kävin muutama vuosi sitten rintojen ultrassa.
Kaikki oli ok, vaikkakin jotain vaaleaa tihkusi rinnasta, ei tarvinnut edes puristaa.
Toivottavasti kaikki on ok sinullakin, tai ainakin helposti parannettavissa. Ystäväni äiti parantui juuri rintasyövästä, mutta stressaavia aikojahan ne on.
Onnea matkaan!
 
pelkään minäkin
Imetän ja toinen rinta ollut koko ajan hieman outo. Nytkin noin kuukauden arka tai oikeastaan kipeä ja tiivis yläneljänneksestä. Pidin alkuun tyhjentymättömänä tiehyeenä, mutta ei lähfde pehmeäksi vaikka mitä teen. Olen haotonut ja lypsänyt.Pitää lähteä varmaan minunkin tutkimuksiin.
 
Kävin mammossa
Mulle tehtiin mammografia, koska oli selviä pakkuloita rinnoissa ja tuli vaaleaa nestettä. Onneksi se oli vaan maitoa, vaikka imetys loppui jo noin 1,5 vuotta sitten. Ultraäänellä vielä katsottiin, että ei ole mitään sen vakavampia juttuja. Säikäytti se ! Olen jo 36-vuotias ja käytän hormonikierukkaa, jonka olen lukenut lisäävän rintasyöpäriskiä. Rohkeasti vaan tutkimuksiin heti, jos pääsette. Minä pääsin ihan tk-lääkärin kautta, kirjoitti lähetteen yksityiselle mammografiaan.
 
Menkää ihmeessä tutkimuksiin, älkääkä miettikö voiko olla vai ei...varsinkin jos suvussa on ollut syöpää, menisin pikaisesti. Tiedän muutamia nuoria rintasyövän sairastaneita ja kyllähän nopea apu on se kaikkein paras. omaa kokemusta ei ole, mutta tseppiä kaikille kuitenkin.
 
alkuperäinen
Kaikki oli ok, luojan kiitos.Ilmeisesti hormonaalinen häiriö tai sitten rinta on saanut kylmää.Seurataan tilannetta.
Mutta kyllä säikäytti ja menkää ihmeessä lääkäriin jos tuntuu, että on jotain poikkeavaa.

kiitos tuesta :flower:
 
Jos rinnassa kova (ei mulju, tai muuten liiku, siis alustassa kiinni oleva) patti, joka kasvaa, on syytä käydä lääkärissä, mut yleensä alle 40v ei pahanlaatuisia kasvaimia. Kipu siis yleensä tarkoittaa, ei syöpää.
 

Yhteistyössä