Eihän rintapumppu ole käyttöikänsä aikana kuin yhdelle ihmiselle tarkoitettu. Tai ainakin Medela Harmonyn (käsikäyttöinen) ohjeissa sanotaan ehkä vähän hassustikin näin: Tätä tuote on tarkoitettu yhdelle käyttäjälle. Useamman henkilön käyttö voi vaarantaa terveyden.Alkuperäinen kirjoittaja Mama 2007:Olen kuullut, että käytettynäkin voisi ostaa. Kannattaisko netistä etsiä?...
Yhdelle kerrallaan - vuokraa ja lainaahan moni yhdistys mm. noita pumppuja, joten toki niitä toinenkin ihminen voi käyttää kunhan ne desinfioidaan kunnolla siinä välissä.Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Eihän rintapumppu ole käyttöikänsä aikana kuin yhdelle ihmiselle tarkoitettu. Tai ainakin Medela Harmonyn (käsikäyttöinen) ohjeissa sanotaan ehkä vähän hassustikin näin: Tätä tuote on tarkoitettu yhdelle käyttäjälle. Useamman henkilön käyttö voi vaarantaa terveyden.Alkuperäinen kirjoittaja Mama 2007:Olen kuullut, että käytettynäkin voisi ostaa. Kannattaisko netistä etsiä?...
Silikoninen imutyynyn löysin Aventin maidonkerääjäpaketista, jossa on kaksi paria maidonkerääjiä, ja pari silikonityynyä, jotka käy myös Isis pumppuun. Eli jos jostain löydät käytetyn, mistä puuttuu tuo silikoniosa, niin löytyy sekin varaosina. Ei ole tässä tosin niin pitkä suppilo-osa, mutta sopii pumppuun kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva06:Kannattaa ehdottomasti vaan varmistaa, että suppilo-osassa on se silikoninen "imutyyny" tallella. Se juuri on iso osa tuon pumpun ihanuutta ja niitä on paketissa vain yksi.
Mitäs kun vuokraavat pumppuja sairaalas yms....kyl voi käytettynä ostaa, keittää ja pesee vain hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Eihän rintapumppu ole käyttöikänsä aikana kuin yhdelle ihmiselle tarkoitettu. Tai ainakin Medela Harmonyn (käsikäyttöinen) ohjeissa sanotaan ehkä vähän hassustikin näin: Tätä tuote on tarkoitettu yhdelle käyttäjälle. Useamman henkilön käyttö voi vaarantaa terveyden.Alkuperäinen kirjoittaja Mama 2007:Olen kuullut, että käytettynäkin voisi ostaa. Kannattaisko netistä etsiä?...
Niinpä tietysti.. Voihan ne osat "steriloida" vaikka keittämällä. Mulla ei taas aivot yhtään pelaa! Liekö jotain tekemistä väsymyksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja mammx2:Mitäs kun vuokraavat pumppuja sairaalas yms....kyl voi käytettynä ostaa, keittää ja pesee vain hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Eihän rintapumppu ole käyttöikänsä aikana kuin yhdelle ihmiselle tarkoitettu. Tai ainakin Medela Harmonyn (käsikäyttöinen) ohjeissa sanotaan ehkä vähän hassustikin näin: Tätä tuote on tarkoitettu yhdelle käyttäjälle. Useamman henkilön käyttö voi vaarantaa terveyden.Alkuperäinen kirjoittaja Mama 2007:Olen kuullut, että käytettynäkin voisi ostaa. Kannattaisko netistä etsiä?...