rintapumpuista vielä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei löydy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei löydy

Vieras
Tietääkö joku, mistä löytäisi Ainun vanhanmallista käsikäyttöistä sylinterimuotoista vedettävää rintapumppua. Ei siis tämä uusi Meleda-merkkinen (liian pieni täyttöpullo ja vaikuttaa muutenkin huteralta). Ainun nettisivuilla on kyllä kuva pumpusta, mutta en ole löytänyt sitä lastentarvikeliikkeistä, enkä marketeista. Mulla oli sellainen lainassa kuusi vuotta sitten ja koin sen hyväksi, koska maidontulo oli valtava. Ei tarvinnut kuin kerran nykäistä, niin johan tuli maitoa virtanaan. Nämä pistoolimalliset vaikuttavat siltä, että jännetupintulehdus on uhkana, koskapa joutuu koko ajan painelemaan.
Marraskuussa pumppua tarvitseva:)
 
Ei ainakaan Turusta löytynyt. Kävin tosin vasta yhdessä Prismassa ja Cittarissa lastentarvikeliikkeiden lisäksi. Täytynee jatkaa kiertämistä. Ainulta ei tullut vastausta, kun kyselin lähintä jälleenmyyjää...
 
Laita uusi kysely Ainulle niin ei tarvi turhaa etsiä jos sitä ei teidän alueella myydäkkään. Olen yleensä saanut ainulta kyselyihin vastauksen, joskus on mennyt vähän kauemmin ja kerran jouduin lähettämään uudestaan kysymykseni kun ei vastausta kuulunut.
 

Yhteistyössä