A
Ap.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nakkeliksx:Minä luulen, että taidat aliarvioida miehiä. Eivät kaikki miehet ole pelkkiä valokuvamallien perässä juoksevia panokoneita, vaan suurin osa miehistä haluaa seksikumppaniksi naisen, jota rakastaa.
Jos miehelläsi olisi eriparia oleva kivekset tai vaikkapa vähän röllykkävatsaa tai vaikkapa rintalihakset eivät olekaan miehekkäät vaan vähän naismaiset "tisut", niin hylkäisitkö miehen niiden syiden takia ja sanoisit miehelle, että sorry vaan, mutta kuvotat mua niin paljon, etten voi harrastaa seksiä kanssasi? Et tietenkään sanoisi niin. Kun välittää ja rakastaa, niin pystyy antamaan anteeksi ulkonäön puutteita ja ymmärtää, että oleellisempaa on se, että harrastat seksiä rakastamasi miehen kanssa eikä niin, että harrastat seksiä tietynnäköisen miehen kanssa.
Ehdottomasti rakastelet miehen kanssa ensimmäistä kertaa niin, että riisut rintaliivit pois ja että mies näkee rintasi. Miehesi saattaa pitää niistä kovastikin, koska ne ovat_sinun_rintasi.
Jos rintakysymys on sinulle tärkein mahdollinen asia, niin kyllä sinä pystyt muuttamaan kehoasi plastiikkakirurgin luona, jotta saat haluamasi rinnat. Tässä mielestäni onkin jutun pointti: haluatko toisenlaiset rinnat miesten vuoksi vai itsesi vuoksi vai onko kyseessä vain itsetunto-ongelma, johon auttaa se, että opettelet suhtautumaan asiaan luonnollisella tavalla? Mieti siis tarkkaan, että jos todellakin uskot, että seksielämäsi ja itsevarmuutesi on vain rinnoista kiinni, niin ota sitten iso laina ja teetätä rintaremontti samantien. Mitä sitä elämäänsä pilaamaan rintojen vuoksi.
Minusta kuitenkin tuntuu jotenkin siltä, että sinä vain luulet, että rintojesi pitäisi olla tietynlaiset ja koska ne eivät ole, niin et osaa suhtautua niihin luonnollisella tavalla. On nimittäin mahdollista, että olet perinyt rintojesi mallin esim. äidiltäsi tai isäsi äidiltä geeneissä, jolloin yleensä on lohduttavaa ajatella, että entisaikoinakin on ollut miehiä, joille samanmalliset rinnat ovat kelvanneet ihan hyvin (kun kerran lapsiakin on saatu aikaiseksi). Minä itse tiesin jo päälle 10-vuotiaana, että millaiset rinnat minulla on 20 vuotta myöhemmin, kun katselin äitiäni saunassa. Minulla nimittäin on samanlainen vartalo kuin äidilläni ja rintani ovat nyt samanlaiset kuin äidilläni 20-v sitten...
Hyvä pointti, en jättäisi miestä jonkun kaljamahan tms. vuoksi. En halua aliarvioida miehiä mutta tuntuu että miehet ovat kuitenkin enemmän visuaalisia näissä asioissa kuin naiset... Voinhan toki olla väärässäkin. Toivon että olen.
Ja näitä rintojani en ole saanut äidiltäni tai mummoiltani, kaikilla heillä on pienet ja kiinteähköt rinnat, kuten myös siskollani, mutta minulle on sitten suotu tällaiset