K
karismaako.
Vieras
Eihän tuossa voi muuta kuin ottaa "härkää sarvista", sitten se selviää. Usein kyllä naiset tekevät ongelman itselleen tyhjästä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Alkuperäinen kirjoittaja seksiasut kehiin:Ymmärrän hyvin ongelmasi. Mitä jos ostaisit jonkun tosinätin seksiasun, jota voisit pitää koko aktin ajan? Niitähän on vaikka minkälaisia, hommaa muutama kropallesi sopiva. Pelkät rintsikat on vähän tyhmän näköiset, mutta joku pitsi/satiini tai nahka-asu olisi tosi sexy. Asu vapauttaisi sinua seksin aikana nauttimaan ja miestä tutustumaan kroppaasi.
Miehiä on monenlaisia, tässä yksi tarina vastaavanlaisesta tapahtumasta: Mieheni kaverilla oli kerran nainen, jota hän pitkään piiritti. Sitten pääsi lopulta sänkyyn tämän kanssa ja oli seuraavana päivänä hieman järkyttyneenä selittänyt miehelleni, että sillä oli ihan järkyttävät rinnat. Oli aiemmin nähnyt naisen vaan rintsikoissa, joissa rinnat tietty näytti hyviltä, mutta sitten seksin aikana oli ne riisunut ja tisut olikin paljastuneet roikkuviksi pieniksi nahkapusseiksi (näitä sanoja se tyyppi käytti). Suhde loppui sitten siihen. Oli varmaan vaan hyväksi sille naiselle, että loppui. Minä en moista idioottia olisi koskaan sänkyyni laskenut.
Ehkä joku seksiasu tuntuu hiukan oudolta näin aikaisessa vaiheessa suhdettaSaattaisi mies pian pelästyä sitä enemmän kuin mun rintoja
Mutta ehkä myöhemmin suhteen kehittyessä voisi olla hyväkin idea.
Ja kertomasi tarina on juuri sellainen mitä pelkään omalta kohdalta, eli tätäkin voi siis tapahtua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Apua kaipaava Elli:seksi olisi tulossa ajankohtaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja viveca v.:Muista vain se, että se mies joka sinut jättäisi rintojesi takia, tai ei löytäisi muuta ihanaa ja kiinnostavaa sinussa jos rinnat "pilaisi kaiken", niin saa kyllä lähteäkin. Pahalta tuntuisi, mutta mitä jos sinulla olisi ns täydelliset rinnat, ja olisit tuon saman miehen kanssa. Mitä jos sinulle tulisi rintasyöpä tms, miltä tuntuisi jos hän menettäisi kiinnostuksensa sinuun silloin?
Ihan oikeasti, jos joku ei pysty rakastelemaan kanssasi ilman ns täydellisiä rintoja, seurustelusta puhumattakaan, hän ei vain yksinkertaisesti ole ollenkaan sen arvoinen mies.
Itseasiassa rinnat heti paljastamalla saat heti selville hänen todelliset tunteensa sinua kohtaan, se on ikäänkuin testi "kyllä, olen "epätäydellinen", haluatko/rakastatko minua silti?". Saat vastauksen ja varmuuden, mikä kertoo sinulle paljon olennaista tuosta miehestä ja teidän suhteen laadusta. Ajattele sitä siis niin, ikäänkuin testinä.
Minkälaiselle miehelle täysin virheetön kroppa on kaikki kaikessa? Aivan oikein, ei minkäänmoisen miehen, tämä on totuus minkä itsekin tiedät. Haluat kumppanin joka arvostaa ja rakastaa sinua, rinnat tai niiden puute ei estä näitä asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja jos nähtäis:voisitko laittaa vaikka kuvan ? voitais paremmin arvioida onko lainkaan riippuvat? laita edes tämä niin sanottu kolmio mitta ja kuppi koko.
Alkuperäinen kirjoittaja paras hetki:ottaa puheeksi on sitten kun homma alkaa karkaamaan riisuuntumiseksi, toteat vain, että häpeät rintojasi. Miehen ajatukset ovat kyllä taatusti jo suvun jatkamisen puolella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Älä selosta:vaan totea pusujen välissä mutisten joitan, että mulla on kompleksi rinnoistani, ne kun ovat isot. Vastaan mutistaan todennäköisesti jotain sellaista, että niin ovat ja mä tykkään niistä....
Alkuperäinen kirjoittaja hihii...:Alkuperäinen kirjoittaja Älä selosta:vaan totea pusujen välissä mutisten joitan, että mulla on kompleksi rinnoistani, ne kun ovat isot. Vastaan mutistaan todennäköisesti jotain sellaista, että niin ovat ja mä tykkään niistä....
Tuossa oli ap:lle ihan hyvä vinkkiHelpointa on varmaan kääntää koko asia vähän vitsi-mielelle. Sanot vaikka miehelle jotenkin huvittuneesti että "hitto kun nuo mun daisarit on vaan semmoset, että tahtoo olla tiellä, mutta ainahan ne voi heittää vaikka olkapäille"
Yleensä huumorilla pääsee yli noistakin asioista, ja saa varmaan sen jännittyneen tilanteen laukeamaan...
Eiköhän se siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:ap. mikä olet ammatiltasi, tai mitä teet päivätyöksesi? Älä sano tarkasti, ihan vain uteliaisuuttani kyselen.