Rintaliivi asiaa!ja tissikorjus asiaakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan uudet tissit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluan uudet tissit

Vieras
MInkälaisia liivejä käyttävät imettäneet (miksei muutkin),tyhjät pussukat omaavat naiset?
Onko tavalliset kaarituelliset hyvät?mulla mukamas oikea koko,itse sekä myyjän mittaamana.silti TOINEN tissi valahtaa kupista ulos vähän väliä jos kumartuu tai istten molemmat yrittävät tulla niin että tulee tuplatissit.
Nyt käytössä 75B,70C:ssä on ihan liian pieni ympärys..ja 75C:kin tuntuu jotenkin niukalta.

Jos olis kiinteet tissit niin ei varmaan olis ton koon kanssa tällsta pulmaa.

Onko kukaan käynyt suurrennuttamassa rintojaan?Haluaisin kuulla kokemusia/mietteitä myös siitä :)

[QUOTE="vieras";21962619]Ei se oikea koko vielä mitään takaa, pitää olla myös oikea malli sen lisäksi.[/QUOTE]

totta :/
mulla rinnanympärys suureni raskausaikana 70cm->n.85cm,oikeasti olin tosi kaponen ennen raskautta.
Nyt tuo pikkuhiljaa 3vuoden taas kaventunut,myös laihtumisella on ollut osaa mutta esim lantio sekä rintakehä ovat suuremmat vaikka painankin saman kun raskauden alussa.
isommat tissit mulla nyt on kun ennen lasta mutta ei nää kivat oo kun roikkuu :(
täyte saattasi samalla kohottaa ja saisin tosiaan en rinnat,en vaan pidä itsestäni näin..

Oliko toipuminen niin kivuliasta kuin monissa paikoissa ( tv, lehdet, yms. ) annetaan ymmärtää ?
Mitä tuollainen maksaa ?
Tekisi kyllä itsekin mieli..

Kipuja mulla oli vajaan viikon, normaaleilla tulehduskipulääkkeillä meni ohi todella hyvin. Muuten otin vähän iisimmin muutaman viikon, en nostellut mitään käsilaukkua painavampaa toisin sanoen :). Rintalihaksia aloin treenaamaan kuuden viikon jälkeen leikkauksesta.

Kaikin puolin toipuminen oli nopeampaa ja kivut lievempiä kuin odotin. Minä varaudun aina pahimpaan. Hinta riippuu vähän leikkauspaikastakin. Mä kävin Helsingissä Siluetissa ja maksoi sen 8500e suunnilleen. Lahden toisella puolellahan saa edullisemminkin kyllä.

Ensimmäiseen kysymykseen en osaa vastata.

Olen käynyt suurennuttamassa rintoja. Oli hyvä juttu mulle ainakin kaikin puolin.

sanko kysyä tässä nyt ihan suoraan että minkäkokoset sun rinnat oli kun menit leikkaukseen?
mä näytän lähes tissittömältä vaikka oliskin kaarituelliset liivit päällä.
Vaikka kuppikoko onkin B,luulens en olevan silti lähempänä A:ta.
Onko totta että maksavat lähemmäs 10 000e suomessa?vai käytitkö ulkolaisia palveluja?
kerro kaikki :P jos tietty jaksat,kerkeät :)

Mulla oli leikkaukseen mennessä A-kuppi suunnilleen, nyt on 65DD tai E vähän liiveistä riippuen. Mulle laitettiin kolmisen desiä per rinta ja pisaranmallinen implantti.

Mä en ole tätä juttua katunut päivääkään. Näytän sopusuhtaisemmalta ja muutenkin paljon ryhdikkäämmältä kuin aiemmin. Myös elämänlaatu on parantunut. Sen verran pinnallinen olen, että mulla ainakin osa hyvästä olosta lähtee myös ulkoa päin. :)

Kipuja mulla oli vajaan viikon, normaaleilla tulehduskipulääkkeillä meni ohi todella hyvin. Muuten otin vähän iisimmin muutaman viikon, en nostellut mitään käsilaukkua painavampaa toisin sanoen :). Rintalihaksia aloin treenaamaan kuuden viikon jälkeen leikkauksesta.

Kaikin puolin toipuminen oli nopeampaa ja kivut lievempiä kuin odotin. Minä varaudun aina pahimpaan. Hinta riippuu vähän leikkauspaikastakin. Mä kävin Helsingissä Siluetissa ja maksoi sen 8500e suunnilleen. Lahden toisella puolellahan saa edullisemminkin kyllä.

Kyllä mä suomessa laittaisin jos laittaisin. Tarttee ehkä vähän säästää vaan ensin :saint:

Mukava kuulla että noinkin " helpolla " on mennyt toipuminen =)

Yhteistyössä