Rintaliiveistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iso tisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iso tisu

Vieras
Siis.. ottakaa tämä nyt huumorilla. Ja ymmärtäkää että mulla on kuppikoko 90F jotenka ihan tavan citymarketeista en liivejä löydä. Eli oon aina ihmetelly noita A ja B kuppisia rintsikoita. Kun eihän ne ole edes minkään kokoisia.. eli jos on oikeesti niin pienet tissit että sitä liiviäkin on varmasti enemmän ku tissuja, niin mihin sitä oikeesti niitä liivejä edes tarttee. Jos mulla olis noin pienet tissukat niin en kyllä vaivautuis liivejä käyttään :)

Minulla on C-kuppi, mutta vastaanpa kuitenkin. Kyllä ne pienetkin rupsahtavat tuen puutteessa. Itselleni ei olisi tullut nuorempana mieleenkään olla ilman liivejä, kun oli B-kuppi.

Kyllähän noin isolla ympärysmitalla löytyy isoja kuppejaki.Ihan marketeista.
Mutta jos olet suht pieni ympärysmitalta 70-75 niin ei löydy isoja kuppeja.

Ja kyllähän pikkutissitkin voi roikkua,kyllä nekin tukea tarvii.

itellä siis nyt 70dd.olllut 80g parhaimmillaan

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

No eipäs vaan ole minun kohdalle sattunut sopivia liivejä. Tai no joo.. sellaisia mummo mallisia kyllä on ollut. Mutta kun näin kuitenkin alle 30 kymppisenä ei vielä ihan viitsis tuolle mummo linjalle ruveta ;)

Ja miten ne pienet tissit voi roikkua.. jos ei ole juuri tissejä niin miten ne voi roikkua? Valaiskaa tyhmää :)

Ihan totta.

Mä en tarvitsisi liivejä kuin tiettyyn kuukautiskierron aikaan, ja silloinkin vain juostessa.

Mutta menepä kesällä kaupungille pelkässä teepaidassa, jo katsotaan turpa rutussa.

(ei se mitään, menen silti :xmas: )

Alkuperäinen kirjoittaja iso tisu:

No eipäs vaan ole minun kohdalle sattunut sopivia liivejä. Tai no joo.. sellaisia mummo mallisia kyllä on ollut. Mutta kun näin kuitenkin alle 30 kymppisenä ei vielä ihan viitsis tuolle mummo linjalle ruveta ;)

Ja miten ne pienet tissit voi roikkua.. jos ei ole juuri tissejä niin miten ne voi roikkua? Valaiskaa tyhmää :)
nii sellaisia mummumalleja ne taitaa olla mutta löytyy kuitenkin
:whistle:
voihan siinä edesä olla ihan pikkuiset pussit roikkumassa. ollut maitoa niin nahka venenyt ja sitten alkanut roikkuu. Rintaliiveillä niistä saa inhimillisen näköiset

voihan siinä edesä olla ihan pikkuiset pussit roikkumassa. ollut maitoa niin nahka venenyt ja sitten alkanut roikkuu. Rintaliiveillä niistä saa inhimillisen näköiset

Voi ei :) Mua rupes jostain syystä ihan karseesti naurattaan ku aattelin tota sun kommenttia. Ku kuvittelin mielessäni miltä semmoset pienet roikkuvat tissit näyttäis heh :)

Mutta jos on vaikka lapseton ja rinnat ihan normaalit A kupit niin ku mun kaaleen ei vaan mahu se että ne edes höllyis mitenkään niinku tämmöset isot rinnat. Musta vaan tuntuu että ei kait ton kokoset tissit tee muuta ku olla jöpöttävät semmosena pienenä kumpareena tossa etumuksessa :)

njaa..kuppikoko a, ei ole kauheesti rasvaa rinnoissa eikä liikaa muuallakaan, kyllähän nuo venyy pienetkin rinnat, kun imetin oli d kupit käytössä. Onneks nuita saa näköjään vielä kiinteytettyäkin. Kyllä minä olen aina liivejä käyttänyt, ei siinä minusta mitään kummallista ole. Saa vähän ryhdikkyyttä etumukseen, istuu vaatteet paremmin, toiset käyttää pushuppeja, toiset hoikentavia sukkahousuja ja korsetteja, ei mitenkään ihmeellistä, jokainen oman tarpeensa mukaan itseään kohentaa jos haluaa.

No, mulla on kanssa vähän turhankin vaikeet koot,eli isokuppi ja pieni ympärys.. Mutta jos mulla olisi ihanat pikkutisut, niin ostaisin marketeista ihania liivejä halvalla!! Nyt voin käydä vain kuolailemassa niitä, kun kokoja ei löydy :headwall:

Paskat sieltä marketista mitään hyviä liivejä löydä enkä kyllä ole F90 koolla löytänyt yksiäkään liivejä. Kyllä näin isolla kuppikoolla pitää panostaa kunnon liiveihin eikä ostaa mitää marketin liivejä. :kieh:

www.bravissimo.com tuolla on ihania alusvaatteita ja vähän muutakin vaatetta isoille tytöille ja isopovisille. =)
Joutuu vaan luotolla maksamaan ja osata enkun kieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
www.bravissimo.com tuolla on ihania alusvaatteita ja vähän muutakin vaatetta isoille tytöille ja isopovisille. =)
Joutuu vaan luotolla maksamaan ja osata enkun kieltä.

Olisin tilannut tuolta jo aikoja sitten liivit, mutta kun mulla ei ole korttia millä maksaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Olisin tilannut tuolta jo aikoja sitten liivit, mutta kun mulla ei ole korttia millä maksaa :(

Eräs tuttu osti mulle niitä aikoinaan kun asui englannissa.Mulle tulee niiden kuvasto kotiin. :whistle: Nyt en viitsis luotolla ostaa. :|

Eräs tuttu osti mulle niitä aikoinaan kun asui englannissa.Mulle tulee niiden kuvasto kotiin. :whistle: Nyt en viitsis luotolla ostaa. :|

Mä kattoin, että tuolla käy visa eletron. Se mulla on, mutta en mä kyllä ymmärrä noista maksusysteemeistä :ashamed:

Mä kattoin, että tuolla käy visa eletron. Se mulla on, mutta en mä kyllä ymmärrä noista maksusysteemeistä :ashamed:
Ai siellä käy sekin.Eikö kukaan tuttusi osaa enkkua? :/ [/quote]

Kyllä ittekin varmaan osaan sen verran tuolta tulkata, mutta kun mä oon käsittänyt että se electron pitää rekisteröidä johonkin paypal- maksujuttuun?

Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:
No, mulla on kanssa vähän turhankin vaikeet koot,eli isokuppi ja pieni ympärys.. Mutta jos mulla olisi ihanat pikkutisut, niin ostaisin marketeista ihania liivejä halvalla!! Nyt voin käydä vain kuolailemassa niitä, kun kokoja ei löydy :headwall:

Sama täällä |O

Voi ei :) Mua rupes jostain syystä ihan karseesti naurattaan ku aattelin tota sun kommenttia. Ku kuvittelin mielessäni miltä semmoset pienet roikkuvat tissit näyttäis heh :)

Mutta jos on vaikka lapseton ja rinnat ihan normaalit A kupit niin ku mun kaaleen ei vaan mahu se että ne edes höllyis mitenkään niinku tämmöset isot rinnat. Musta vaan tuntuu että ei kait ton kokoset tissit tee muuta ku olla jöpöttävät semmosena pienenä kumpareena tossa etumuksessa :)

Kyllä ne pienet rinnatkin hölskyy ainakin juostessa ja hyppiessä. Mä olin ihan pulassa joskus ala-asteella kun olisin tarvinnut rintsikat(mun äidin mielestä lapset ei tarvitse rintsikoita... ), ei tullut liikkatunneista tai hyppynarulla hyppimistestä paljon mitään kun sattui..

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:

Sama täällä |O

Ei ne ihanan näköiset halvat liivit useimmat ole käyttökelpoisia vaan päälle puettavia koristeita joissa ei voi liikkua ja jotka aina onnistuvat hiertämään tai painamaan jostain |O

Yhteistyössä