rintakompleksi

  • Viestiketjun aloittaja itseään vihaava
  • Ensimmäinen viesti
c75
Minusta rintojenkin kauneus on paljolti kiinni itsetunnosta, itsensä arvostuksesta ja toisaalta kokonaisuudesta (sopusuhtaisuus, siisteys, oikea pukeutuminen). Trinny Woodallin ja Susannah Constantinen pukeutumisoppaista esim. näkee, että molemmat naiset ovat huipputyylikkäitä ja seksikkäitä oikealla tavalla puettuna (esiintyvät itse malleina, toinen suuririntainen ja toinen pienipovinen).

Suurempien rintojen kanssa täytyy olla tarkkana, ettei näytä tökeröltä ja tyrkyltä. Hyvät, tukevat liivit (joiden muoto ei näy läpi vaatteista), kietaisuvaatteet tai avarapääntie pukevat isompi rintaista. Kannattaa muistaa myös oikeaan tilanteeseen oikeat vaatteet. Itse en voi sietää, jos rinnat yhtään hyllyvät. Sporttiliivit salilla tai lenkillä, sileät t-paitaliivit sileäpintaisten vaatteiden kanssa. Töissä peitetään rintojen välinen vako, mutta yöelämässä sitä voi vaikka vähän korostaa (mutta ei liikaa, esim. avonainen paita ja minihame yhdessä on liikaa, riittää että yhtä paikkaa "esittelee").

Pienirintaista pukevat pienempi kaula-aukko tai poolokaulus, tai vaikka paksu villapaita, jossa ei näytä suurensuurelta kuten isorintainen. Pienirintaiselle sopii seksikäs selän paljastaminen esim. ilta-asuissa. Minusta pienirintainen voi hyvin käyttää joitakin vaatteita ilman liivejä tai vain pienen tuen kanssa, eikä koskaan näytä sutturalta niinkuin isorintaiselle helposti voi käydä. Pieni nännien näkyminen sopii, jos rinnat ovat pienet ja söpöt. Pukeudutaan siis tyylikkästi itselle sopivalla tavalla!
 
tissikäs
En koko keskustelua lukenut, mutta aloittajalle lohdutuksen sana: ei niillä isoilla tisseillä mitään saavuta. Eivät ne kauniiksi tee (ainakaan minua), enkä tisseillä ole TODELLAKAAN saanut/saavuttanut mitään.

Ainoata eroja meidän välillämme on se, että sinä löydät tissiliivit halvalla, minun (75D)on marssittava erikoisliikkeeseen ja kaikki paidat eivät mahdu kiinni. Mieheni kiinnittä tisseihini liikaakin huomiota, välillä allekirjoittaneen sietokyvyn rajoille.
 
pompipompi
Alkuperäinen kirjoittaja reilusti keikun C -tissi:
Minusta on mukava hakea lehti aamulla.
Tissitkin pomppii onnellisena ilman liivejä.
Ilosena nöpöttävät .
pomp lomp..
pimpati pomp
Toi minäkin olen huomanut kun katselen naapurin rouva kun hakee lehti aamulla. Ilo silmälle kun rinnat heiluu niin nätisti...
 
Sn
Alkuperäiselle voin sanoa että ongelmastasi on mahdollista päästä yli. Ymmärrän täysin tunteesi, mutta nykyisin rakastan omia pieniä rintojani. Nosta pääsi pystyyn, hanki vaikka joku kiva harrastus niin ettet ehdi koko ajan keskittyä kyseiseen ongelmaan ja ennenkaikkea muista että itseluottamus on seksikkäämpää kuin mikään ruumiinosa. Sanot että isorintainen saa rinnoillaan kaiken mitä haluaa. Itselläni ei pahemmin rintoja ole, mutta miesten kanssa on silti mennyt kivasti ja sen olen saanut mitä olen halunnutkin.

Ja provoileville miehille: Ymmärtäkää lopultakin että kun nainen oppii arvostamaan itseään ja rakastamaan muotojaan, on aivan sama miellyttääkö ulkonäkö miestä. Itseään rakastavaa naista ei kiinnosta pätkääkään onko hän jonkun satunnaisen miehen mielestä riittävän pullea oikeista kohtaa. Luultavasti ei kuitenkaan ikinä itselleen kyseistä miestä kelpuuttaisi. Huutakaa aivan rauhassa tissien väliin tuuppimisesta, tuskin se ketään kiinnostaa. Arvonsa tuntevalla naisella on jo mies joka keskittyy naisensa nautintoon eikä virheisiin.
 
Sn
Miehet taas 99,99% tykkää siitä, että rinnat ovat vähintäänkin normaalin kokoiset. Silti yritetään vakuuttaa, että olisi miehiä, jotka inhoavat isoja rintoja ja haluavat vain niitä pieniä. Tämähän ei pidä paikkaansa. Toki niitä pedofiilejä ja Lolitan jahtaajia myös löytyy.
En henkilökohtaisesti tunne yhtään pienirintaista, joak ei haluaisi isommat rinnat. Tosin en tietenkään tiedä läheskään kaikkein mielipidettä, mutta ne joiden kanssa asiasta on puhuttu.[/quote]

Kylläpä tuli yleistettyä. Varmasti löytyy miehiä jotka inhoavat isoja rintoja ja pitävät pienistä. Samoin päinvastoin. Pedofiilejä nuo pienistä rinnoista pitävät miehet eivät kuitenkaan ole. Pedofiilit pitävät lapsista ja aikuisen naisen ja lapsen välillä on muitakin eroja kuin isot tissit. Mutta yleistäminen on tietysti aina helpompaa kuin hyväksyä se että meitä on moneen junaan ja kukaan ei voi miellyttää kaikkia.

Häiritsee myös hiukan se miten keskustelu on jälleen kerran lähtenyt sille linjalle, että naiset kiistelevät kuka miellyttää miestä eniten. Oletteko kuulleet miesten käyvän vastaavaa keskustelua toisistaan? Milloin naiset oppivat, että miellyttää ei tarvitse kuin itseään ja toisia naisia voi tukea?

 
Nuo Sn:nän
kommentit ovat itserakkautta puhtaimmillaan ja silloin kyllä nainen on sinkkubaarien vakio- ja pysysvä asiakas. Sama koskee itserakkaita miehiä. Yksin jäävät loppupelissä, koska ei kukaan jaksa näitä MINÄITSE ihmisiä.

Silloin on itsetunto pohjamudissa, jos sitä joutuu itserakkauden valheella peittämään:((
 
Mr Epämiellyttävä
Alkuperäinen kirjoittaja Sn:
...Milloin naiset oppivat, että miellyttää ei tarvitse kuin itseään ja toisia naisia voi tukea?...
Tasa-arvon nimissä ja vastavuoroisuusperiaatteella voisi kysyä: Milloin miehet oppivat, että miellyttää ei tarvitse kuin itseään? Pitäisi hieroa muijan hartioita ja jalkoja. Pitäisi tuottaa kumppanille tunnin pituisia emätinorgasmeja, antaa suuseksiä, vaikka värkki olisi pitkällä mätänemistilassa. Miellyttää pitäisi vaan, joo!
 
oikean löytänyt
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Epämiellyttävä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sn:
...Milloin naiset oppivat, että miellyttää ei tarvitse kuin itseään ja toisia naisia voi tukea?...
Tasa-arvon nimissä ja vastavuoroisuusperiaatteella voisi kysyä: Milloin miehet oppivat, että miellyttää ei tarvitse kuin itseään? Pitäisi hieroa muijan hartioita ja jalkoja. Pitäisi tuottaa kumppanille tunnin pituisia emätinorgasmeja, antaa suuseksiä, vaikka värkki olisi pitkällä mätänemistilassa. Miellyttää pitäisi vaan, joo!
Kukaan ei ole pakottanut koskemaan kuolleisiin, elävillä harvoin mikään alkaa kompostoitua.

Jos oikeasti rakastaa puolisoaan, ei varmasti ole mitään väliä sillä kuppikoolla tms. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus. On ihan järkevää nirsoilla niin kauan että se oikea sattuu vastaan, kukaan ei ole täydellinen mutta se oikea tuntuu itselle silti siltä.
 
HJLKFUAFE
Alkuperäinen kirjoittaja Nuo Sn:nän:
kommentit ovat itserakkautta puhtaimmillaan ja silloin kyllä nainen on sinkkubaarien vakio- ja pysysvä asiakas. Sama koskee itserakkaita miehiä. Yksin jäävät loppupelissä, koska ei kukaan jaksa näitä MINÄITSE ihmisiä.

Silloin on itsetunto pohjamudissa, jos sitä joutuu itserakkauden valheella peittämään:((
Itserakkaus on eri asia kuin hyvä itsetunto. Mielestäni Sn kirjoitti asiaa; jos naiset ovat sinut itsensä kanssa, niin silloin ei edes tarvitse miettiä mitä joku satunnainen törppö ohikulkija-äijä nyt sattuu niistä tisseistä tuumaamaan. Toisten mielipiteet on ihan se ja sama, tärkeintä on että hyväksyä itsensä ja oman kroppansa. Ei tässä asiassa todellakaan tarvitse miellyttää muita.

Vaikka näin "itsekkäästi" ajattelenkin, en kaikesta pelottelustasi huolimatta ole sinkkubaarien kantis. Päin vastoin, poistuin niiltä markkinoilta jo 19-vuotiaana, eli vuosikymmen sitten.
 
Sepäs se,
Sn ei tainnut kertaakaan mainita sanaa itsetunto, vaan koko ajan hopotti itsensä rakastamisesta.
Se taas on maailman sivu osoittautunut turmiolliseksi. Itserakkaudella peitetään huono itsetunto, joka voi aiheutua vaikka pienistä rinnoista. Lyödään overiksi ja rakastetaan itseään niin paljon, että voi jättää kaiken muun sivuilleen.
Mielestäni pienirintaisten ei kannata lähteä tälle uhoamisen linjalle, koska sieltä äkkiä jää luu käteen, eli joutuu tyytmään siihen mieheen, joka jaksaa pienirintaisuutta päivästä toiseen ylistää.

Ei kaikki voi olla Formulakuskeja, eikä shakkimestareita, eikä edes kuninkaallisia. Joidenkin on oltava tavallisia takarivin taaveja. Vaikka sitten pienirintaisia.
 
helgelini
alkuperäiselle:
sinulla on jotakin muuta kaunista, joka vie huomion pois rinnoistasi. Jätä sikseen tuo tissien vatvominen
Itse olen aivan lauta. Silti olen saanut miehen kuumaksi. Minulle ei ole sadellut kommentteja rinnoista - kukaan sängyssä kanssani ollut /suhteessa ollut ei ole arvostellut rintojen kokoa. Sen sijaan kehuja on tullut. Ja huomiota ja hellintää.
Vahvat puoleni ovat hyvä perse, jalat ja nätti naama. Harrastan juoksua ja isorintaisuus olisi miinusta. olen imettänyt lastakin näillä rinnoilla niiden muuttumatta paheempaan: herkemmiksi tulivat vain. Saan tajuttomia säväreitä rintojen hyväilystä.

Rakkaus ei katso yhtä ainoaa vartalon osaa. Mies joka vaatii povipommin on tyhmä.
 
Sn
Alkuperäinen kirjoittaja Sepäs se:
Sn ei tainnut kertaakaan mainita sanaa itsetunto, vaan koko ajan hopotti itsensä rakastamisesta.
Se taas on maailman sivu osoittautunut turmiolliseksi. Itserakkaudella peitetään huono itsetunto, joka voi aiheutua vaikka pienistä rinnoista. Lyödään overiksi ja rakastetaan itseään niin paljon, että voi jättää kaiken muun sivuilleen.
Mielestäni pienirintaisten ei kannata lähteä tälle uhoamisen linjalle, koska sieltä äkkiä jää luu käteen, eli joutuu tyytmään siihen mieheen, joka jaksaa pienirintaisuutta päivästä toiseen ylistää.quote]

Voi pyhä yksinkertaisuus. Ensinnäkin todettakoon tässä, että en ole baarien vakioasiakas vaan aivan päinvastoin. Käyn siellä hyvin harvoin.

Mikä siinä on, että joillakin ottaa niin koville se että nainen rakastaa itseään? Se ei ole itserakkautta sanan negatiivisessa merkityksessä, vaan itsensä hyväksymistä juuri sellaisena kuin on. Jokaisen tulisi rakastaa itseään niin, ettei anna kenenkään polkea itseään jalkoihinsa. Itsensä rakastaminen ei myöskään todellakaan tarkoita että jättää kaikki muut huomiotta enkä käsittääkseni ole missään viestissäni millään tavalla dissannut ketään, oli kuppikoko mikä tahansa. En tiedä minkälainen ihminen täällä kailottaa ettei naisen tule itsestään pitää mutta kaiketi hyötyy naisen epävarmuudesta jotenkin. Itsensä rakastamisella ei myöskään peitetä huonoa itsetuntoa. Huono itsetunto peitetään sillä että huudellaan täällä toisten naisten rintojen rumuudesta ja hoetaan ettei itseään saa rakastaa.

Ja vielä lopuksi, uhoamisen tielle tuskin kenenkään kannattaa lähteä, se kun ei kovin aikuismaista ole, mutta harhaluuloista huolimatta pienirintainen (tai kukaan muukaan) nainen ei joudu tyytymään yhtään minkäänlaiseen mieheen. Niin kauan kuin itsetunto on kohdillaan, naiselle kelpaa vain mies joka oikeasti rakastaa eikä miehen tarvitse koko ajan olla naista kehumassa.
 
Sn
mr. Epämiellyttävälle...
Miehet ovat aikaa sitten oppineet että heidän vartalonsa on heidän oma asiansa eikä kuulu kenellekään. Miehet eivät netin keskustelupalstoilla kilpaile lihaksillaan tai hauku toisiaan. Miehet eivät myöskään kysele naiselta onko vartalo varmasti riittävän hyvä. Siitä yksinkertaisesta syystä, ettei miehelle tule edes mieleen että jollakin olisi oikeutta kommentoida hänen ulkonäköään.

Ja jotta tyhmempikin tajuaa: vaikka vartaloni on ainoastaan minun asiani johon en kaipaa ulkopuolisten kommentteja, en suinkaan ole sitä mieltä etten voisi tehdä puolisolleni hyvää tai hemmotella häntä. On aivan eri asia tuottaa kumppanilleen hyvää mieltä kuin taistella ikuisesti vartalokompleksien kanssa vain siksi että pohtii miellyttääkö oma ulkonäkö varmasti kaikkia ohikulkijoita.
 
Hahavittu
Alkuperäinen kirjoittaja Sn:
mr. Epämiellyttävälle...
Miehet ovat aikaa sitten oppineet että heidän vartalonsa on heidän oma asiansa eikä kuulu kenellekään. Miehet eivät netin keskustelupalstoilla kilpaile lihaksillaan tai hauku toisiaan. Miehet eivät myöskään kysele naiselta onko vartalo varmasti riittävän hyvä. Siitä yksinkertaisesta syystä, ettei miehelle tule edes mieleen että jollakin olisi oikeutta kommentoida hänen ulkonäköään.

Ja jotta tyhmempikin tajuaa: vaikka vartaloni on ainoastaan minun asiani johon en kaipaa ulkopuolisten kommentteja, en suinkaan ole sitä mieltä etten voisi tehdä puolisolleni hyvää tai hemmotella häntä. On aivan eri asia tuottaa kumppanilleen hyvää mieltä kuin taistella ikuisesti vartalokompleksien kanssa vain siksi että pohtii miellyttääkö oma ulkonäkö varmasti kaikkia ohikulkijoita.
Siis että miehetkö hyväksyvät oman vartalonsa ja eivät muka ikinä kysele puolisoltaan onko vartalo riittävä?
Salli mun nauraa sulle päin pläsiä: totuus on toisenlainen. Niin miehet kuin naisetkin osaavat tasapuolisesti ruikuttaa omasta kropastaan: Tämä on kuultu ja nähty käytännön elämässä.

MIEHET peilaavat paniikissa kun ensimmäinen kalju pälvi on takaraivossa, MIEHET yrittävät käydä salilla ja ajaa pyörällä mahdollisimman paljon ilman paitaa, jotta ruskettuisivat (naurettavan näköistä) , MIEHET pohtivat murkkuiästä asti peniksensä pituutta ja paksuutta, MIEHET ovat huolissaan erikokoisista palleistaan, kun eivät RAUKAT tiedä että kaikilla on hieman erikokoiset pallit.
Myöskin hoitoalan ihmisenä olen joutunut lohduttamaan miesparkoja, jotka tulevat lääkäriin palliongelminen ja kertovat olevansa häpeissään kun tyttöystävä voi pitää heitä epänormaalina.
 
panacea
Sn (tina?), olen aivan samaa mieltä kanssasi.

On itseasiassa hyvin mielenkiintoista, miksi itsensä rakastaminen mielletään niin negatiiviseksi asiaksi, kun se itseasiassa on edellytys kyvylle rakastaa muita. Lieneekö oire periprotestanttisesta kulttuuristamme, jossa arvostetaan itsensä kieltämistä ja suljetaan silmät sen aiheuttamalle ihmisten pahoinvoinnille.

Erityisen vaikealta tuntuu hyväksyä naisessa se, ettei hän koko ajan hae hyväksyntää olemassaololleen muilta - varsinkin miehiltä.

Minusta vanhenemisen aivan ylivoimainen bonus on se, että en enää vähääkään välitä jonkun satunnaisen miehen mielipiteestä koskien omaa viehättävyyttäni naisena. En silti ole enemmän tyytyväinen itseeni kuin ennenkään, olen vain oppinut hyväksymään itseni ja näkemään sen, miten naisia kyykytetään suuntaamalla heidän energiansa loputtomaan oman ulkonäön värkkäämiseen kulloisenkin 'ihanteen' mukaan.

Kunpa minulla olisi ollut tämä asenne jo silloin nuorena likkana - paljon olisin turhaa energianhukkaa välttänyt.
 
Onas
Alkuperäinen kirjoittaja panacea:
Sn (tina?), olen aivan samaa mieltä kanssasi.

On itseasiassa hyvin mielenkiintoista, miksi itsensä rakastaminen mielletään niin negatiiviseksi asiaksi, kun se itseasiassa on edellytys kyvylle rakastaa muita. Lieneekö oire periprotestanttisesta kulttuuristamme, jossa arvostetaan itsensä kieltämistä ja suljetaan silmät sen aiheuttamalle ihmisten pahoinvoinnille.

Erityisen vaikealta tuntuu hyväksyä naisessa se, ettei hän koko ajan hae hyväksyntää olemassaololleen muilta - varsinkin miehiltä.

Minusta vanhenemisen aivan ylivoimainen bonus on se, että en enää vähääkään välitä jonkun satunnaisen miehen mielipiteestä koskien omaa viehättävyyttäni naisena. En silti ole enemmän tyytyväinen itseeni kuin ennenkään, olen vain oppinut hyväksymään itseni ja näkemään sen, miten naisia kyykytetään suuntaamalla heidän energiansa loputtomaan oman ulkonäön värkkäämiseen kulloisenkin 'ihanteen' mukaan.

Kunpa minulla olisi ollut tämä asenne jo silloin nuorena likkana - paljon olisin turhaa energianhukkaa välttänyt.
Tähän ajatukseen haluaisin lisätä vielä ihmetyksen siitä miten negatiiviseksi koetaan jos joku ei vietä aikaansa miellyttämällä muita. Täälläkin eräs huuteli miten kauheaa on, ettei naisen tarvitse miellyttää miehiä vaikka miehet joutuvat mätänevää alapäätä miellyttämään. Mihin on ihmisiltä kadonnut terve itsekkyys? Taju siitä ettei oman mielen- tai fyysisenterveyden hinnalla lähdettäisi miellyttämään muita tai tekemään asioita, jotka itsestä tuntuvat vastenmieliseltä. Ei ole itsekästä tai huonon ihmisen merkki jos kieltäytyy tekemästä asioita, jotka tavalla tai toisella aiheuttavat itselle pahaa oloa. Ja tämän sanon samalla ajatellen, että ihmisille ympärillä tulee tehdä mahdollisimman paljon hyvää. Itseään uhraamatta.
 
98
[/quote]

Siis että miehetkö hyväksyvät oman vartalonsa ja eivät muka ikinä kysele puolisoltaan onko vartalo riittävä?
Salli mun nauraa sulle päin pläsiä: totuus on toisenlainen. Niin miehet kuin naisetkin osaavat tasapuolisesti ruikuttaa omasta kropastaan: Tämä on kuultu ja nähty käytännön elämässä.

MIEHET peilaavat paniikissa kun ensimmäinen kalju pälvi on takaraivossa, MIEHET yrittävät käydä salilla ja ajaa pyörällä mahdollisimman paljon ilman paitaa, jotta ruskettuisivat (naurettavan näköistä) , MIEHET pohtivat murkkuiästä asti peniksensä pituutta ja paksuutta, MIEHET ovat huolissaan erikokoisista palleistaan, kun eivät RAUKAT tiedä että kaikilla on hieman erikokoiset pallit.
Myöskin hoitoalan ihmisenä olen joutunut lohduttamaan miesparkoja, jotka tulevat lääkäriin palliongelminen ja kertovat olevansa häpeissään kun tyttöystävä voi pitää heitä epänormaalina.[/quote]

Jos jotkut miehet kyselevät vartalostaan niin se lienee melkoinen ääri-ilmiö verrattuna siihen miten monet naiset painivat ulkonäkökompleksien kanssa. Puhumattakaan siitä että miehet haukkuisivat toistensa vartaloja samanlaisin sanankääntein kuin naiset. Ei tarvitse katsoa kuin kosmetiikkateollisuutta niin näkee kummalla sukupuolella niitä itsetunto-ongelmia on. Jos miehillä ulkonäkö olisi samanlainen ongelma kuin naisilla niin teollisuus ottaisi kyllä siitäkin joka pennin irti erilaisilla tuotteilla, mutta eivätpä nuo pahemmin kaupaksi mene. Mies kun harvemmin on niin turhamainen, että tuhlaisi energiaa moiseen hömppään.

Vaikutat muuten todella "empaattiselta" hoitoalan ihmiseltä. Sääliksi käy niitä ihmisiä, jotka hoitoosi joutuvat.
 
nauraa
Siis että miehetkö hyväksyvät oman vartalonsa ja eivät muka ikinä kysele puolisoltaan onko vartalo riittävä?
Salli mun nauraa sulle päin pläsiä: totuus on toisenlainen. Niin miehet kuin naisetkin osaavat tasapuolisesti ruikuttaa omasta kropastaan: Tämä on kuultu ja nähty käytännön elämässä.

MIEHET peilaavat paniikissa kun ensimmäinen kalju pälvi on takaraivossa, MIEHET yrittävät käydä salilla ja ajaa pyörällä mahdollisimman paljon ilman paitaa, jotta ruskettuisivat (naurettavan näköistä) , MIEHET pohtivat murkkuiästä asti peniksensä pituutta ja paksuutta, MIEHET ovat huolissaan erikokoisista palleistaan, kun eivät RAUKAT tiedä että kaikilla on hieman erikokoiset pallit.
Myöskin hoitoalan ihmisenä olen joutunut lohduttamaan miesparkoja, jotka tulevat lääkäriin palliongelminen ja kertovat olevansa häpeissään kun tyttöystävä voi pitää heitä epänormaalina.[/quote]

Jos jotkut miehet kyselevät vartalostaan niin se lienee melkoinen ääri-ilmiö verrattuna siihen miten monet naiset painivat ulkonäkökompleksien kanssa. Puhumattakaan siitä että miehet haukkuisivat toistensa vartaloja samanlaisin sanankääntein kuin naiset. Ei tarvitse katsoa kuin kosmetiikkateollisuutta niin näkee kummalla sukupuolella niitä itsetunto-ongelmia on. Jos miehillä ulkonäkö olisi samanlainen ongelma kuin naisilla niin teollisuus ottaisi kyllä siitäkin joka pennin irti erilaisilla tuotteilla, mutta eivätpä nuo pahemmin kaupaksi mene. Mies kun harvemmin on niin turhamainen, että tuhlaisi energiaa moiseen hömppään.

Vaikutat muuten todella "empaattiselta" hoitoalan ihmiseltä. Sääliksi käy niitä ihmisiä, jotka hoitoosi joutuvat.
[/quote]

Salli mun nauraa sulle päin pläsiä sinun kirjoituksillesi!
 
hahavittu
Alkuperäinen kirjoittaja nauraa:
Siis että miehetkö hyväksyvät oman vartalonsa ja eivät muka ikinä kysele puolisoltaan onko vartalo riittävä?
Salli mun nauraa sulle päin pläsiä: totuus on toisenlainen. Niin miehet kuin naisetkin osaavat tasapuolisesti ruikuttaa omasta kropastaan: Tämä on kuultu ja nähty käytännön elämässä.

.
Jos jotkut miehet kyselevät vartalostaan niin se lienee melkoinen ääri-ilmiö verrattuna siihen miten monet naiset painivat ulkonäkökompleksien kanssa. Puhumattakaan siitä että miehet haukkuisivat toistensa vartaloja samanlaisin sanankääntein kuin naiset. Ei tarvitse katsoa kuin kosmetiikkateollisuutta niin näkee kummalla sukupuolella niitä itsetunto-ongelmia on. Jos miehillä ulkonäkö olisi samanlainen ongelma kuin naisilla niin teollisuus ottaisi kyllä siitäkin joka pennin irti erilaisilla tuotteilla, mutta eivätpä nuo pahemmin kaupaksi mene. Mies kun harvemmin on niin turhamainen, että tuhlaisi energiaa moiseen hömppään.

Vaikutat muuten todella "empaattiselta" hoitoalan ihmiseltä. Sääliksi käy niitä ihmisiä, jotka hoitoosi joutuvat.
[/quote]

Salli mun nauraa sulle päin pläsiä sinun kirjoituksillesi![/quote]

Kuules, oletko oikeasti elänyt päivääkään, ja teetkö mitään muuta kuin omaksut omia mielipiteitäsi lehdistä ja televisiosta?
Vai miehen kroppakompleksi ääri-ilmiö?
Ei, se on yleistä. MONI plösö mies miettii onko liian lihava. MONI laiha mies miettii mistä saisi isommat lihakset.
On ihan sama, kumpaa sukupuolta ihminen on, niin itsetunto-ongelmia voi ilmetä. Kaikilla ihmisillä ei ole kroppakompleksia, ei kaikilla miehillä eikä naisillakaan,. mutta monilla on: sekä miehillä että naisilla. Ehkä sanankäänteet ovat todella erilaisia, koska miehet ja naiset ovat erilaisia ilmaisutavoiltaan ja sanankäyttötavoiltaan. Naiset ehkä myös puhuvat ja ilmaisevat itseään enemmän. Mitä vittua sitten? Ei se poista itse asiaa, se on vain erilainen paketti saman paskan ympärillä.

TUNNETKO sinä kovinkaan montaa miestä oikeasti?
En ihmettelisi vaikka et tuntisi, koska sellaiset tirpat jotka lukevat naistenlehdistä juttuja, ja tekevät MAHTAVIA filosofisia päätelmiä siitä "mihin tämä maailma on menossa", -jonka idean he keksivät elettyään vasta vähän päälle 20 vuotta- tosi mahtava elämänkokemus- eivät yleensä herätä kovin paljoa luottamusta tavallisissa tai varsinkaan älykkäissä miehissä, joten on todennäköistä että kovin monipuolinen otanta sinulla ei ole miehistä, joiden olisit kuullut avautuvan sydämensä pohjasta.

Mielestäni on typerää, että keittiöfilosofit aina päivittelevät kuinka maailma on "menossa" sinne ja tänne, ja kuinka jomman kumman sukupuolen tavoissa ja ajatuksiassa on jokin VIKA. Naiset puhuvat enemmän, jopa puhuman opettelevasta vauvasta asti jolloin ei sukupuolieroja vielä itse tiedosta. Se on vain niin.

Todellinen ja nolo ongelma sensijaan on se, että keskustelupalstoilla julistetaan jatkuvasti naisten itsensä toimesta, kuinka muka yleisesti ottaen naisten tavoissa ja ajatuksissa on jokin vika.

Kroppakompleksi on normaali ilmiö, se on monelle ihmiselle yksi kehitystehtävä ja haaste: itsensä hyväksyminen. Kaikilla on joku vika, jota he yrittävät korjata itsessään.

Mies-ja naisasiasta toiseen:Enkä usko sitäkään että pelkät retusoidut kuvat komeista miehistä ja kauniista naisista mitenkään AIHEUTTAVAT kenellekään komplekseja.
Kyllä se alttius syntyy siitä mitä omassa elämässä tapahtuu ja ei tapahdu, kuvia on aina ollut maailma väärällään, jopa ennen televisiota.

Jos joskus on ollut lihavempi naisihanne vallalla, tai eriparisissinen, niin eiköhän silloin ole laihat ja isotissiset muijat saaneet tuta komplekseista, huom. riippuen siitä mitä heidän omassa elämässään tapahtuu ja ei tapahdu.

 
Entinen A-kuppi.
Kuinkahan monta aivan rehellistä vastausta AP on saanut.? En ole lukenut koko ketjua, koska siellä on myös mukana paljon huu-haata.

Minua ainakin harmittaa se, että, omat entiset pienet, kiinteät ja kivat tisut mahtui A-kuppiin, mutta nyt melkein kuusikymppisenä täytyy ostaa jopa F-kupin rintsikoita.
Joten, odota, että sitten jossain vaiheessa sinullakin nuo tissit on sellaiset, että niiden takia kehosi rasva% on huimaava. Nauti nyt pienistä ulokkeista, ja tämä ei sitten ole hattuilua, vaihtaisin ihan koska tahansa nämä F-kupin tissit, A-kuppeihin.
Murheensa kullakin.
 
Sika,
Samaa mieltä pannukaakun ja tina ja onaniaksenkanssa.
Terve itsekkyys kunniaan.
Ei miehen tarvitse sietää pienirintaista naista, jos ei halua. Koska paha mielihän siitä tulee, kun tissit on pienet, vaikka vois olla suuretkin tahi edes keskikokoiset.
RauliBaddinki lauloi aikoinaa, että "pienet rinnat prinsessallani siedän", mutta siinä oli se pointti, että tyttö oli muuten prinsessatasoa.
Kuten joku tuossa mainitsi, ei niitä välttämättä hävetä tarvitse, mutta ei niillä kannata hevostellakaan.
 

Yhteistyössä