rinnoista pienemmät

Moi olen 13 vuotias tyttö olen siis syntynyt vuonna 2007 ja minua on kiusattu rintojeni takia koko sen ajan minulla on ollut rinnat. Rintani alkoi kasvaa jo 9 vuotiaana ja nyt minulla on D kuppi ja en jaksa sitä että minua haukutaan huoraksi lutkaksi ja niin edelleen. Olen 9 vuotiaasta asti yrittänyt käyttää mahdollisimman isoja paitoja ja muutenkin peittää kroppaani. Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä koska haluaisin käyttää enemmän tyttömäisiä vaatteita niin kun muut tytöt. Ja olen siis jo kertonut vanhemmilleni ja ne vain jatkavat isojen vaatteiden ostelua ja en saa edes käyttää normaalia t paitaa isäni mielestä.
 
Moi olen 13 vuotias tyttö olen siis syntynyt vuonna 2007 ja minua on kiusattu rintojeni takia koko sen ajan minulla on ollut rinnat. Rintani alkoi kasvaa jo 9 vuotiaana ja nyt minulla on D kuppi ja en jaksa sitä että minua haukutaan huoraksi lutkaksi ja niin edelleen. Olen 9 vuotiaasta asti yrittänyt käyttää mahdollisimman isoja paitoja ja muutenkin peittää kroppaani. Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä koska haluaisin käyttää enemmän tyttömäisiä vaatteita niin kun muut tytöt. Ja olen siis jo kertonut vanhemmilleni ja ne vain jatkavat isojen vaatteiden ostelua ja en saa edes käyttää normaalia t paitaa isäni mielestä.
Nuo pahat puheet ovat vain kateutta. Ole ylpeä siitä, että olet jo naisen näköinen ja käytä haluamiasi paitoja.
 
vierailija
Isot vaatteet vain korostavat rintojen suuruutta. D-kuppi ei ole liian suuri, osta hyvin rintoja tukevat liivit ja käytä vartalon mukaisia yläosia. Muutaman vuoden kuluttua saatat jopa olla ylpeä rinnoistasi.
 
Deleted member 149094
Oliko se joku petri, kun näitä aloituksia tekee?
Joskus ysärillähän toi kuppikoko kertoi jotain, mut ei enää. Älä ny tipu kärryiltä, hyvä setämies:)
Joku 60D:hän on nykyään ihan "normi" koko.
 
vierailija
Osta minimazer malliset liivit, ne eivät korosta rintoja, vaan saavat ne rinnan litteämmän näköiseksi. Ei kauluspaidan napitkaan kiristä rintamuksesta niiden kanssa. Tai sitten tukevat urheiluliivit, tosin minusta nuo minimazerit ovat mukavampia käyttää.

Ja D-kuppi ei todellakaan ole mikään iso.
 

Yhteistyössä