K
kääk
Vieras
On tää kumma... Mun rinnat ovat kasvaneet. Enhän mä voi olla raskaana jos pillereitä oon popsiinut reilun vuoden säännöllisesti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Mä kanssa oon 3 lasta ruokkinut, aikaisemmin pienillä rinnoilla. Ja melko pienet mutta terhakat ne on edelleen, paremmat kuin ennen lapsia. Ja viikko sitten olin naisten saunaillassa ja huomasin, että erään lapsettoman kaverini pienehköt rinnat roikkui... Olivat kuin rukkaset. On ollut vuodenpäivät dietillä ( ei oo ikinä mikään läski ollut, ihan normaali painoindeksi varmasti alle 25 ) jolla halunnut kiinteytyä ja vähän laihtua jne. Mutta rinnat oli porukan "surkeimmat" vaikka suurin osa on imettänyt useamman lapsen ja hän ei yhtään. No, ei se lasten saanti siis aina rintoja pilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Mä kanssa oon 3 lasta ruokkinut, aikaisemmin pienillä rinnoilla. Ja melko pienet mutta terhakat ne on edelleen, paremmat kuin ennen lapsia. Ja viikko sitten olin naisten saunaillassa ja huomasin, että erään lapsettoman kaverini pienehköt rinnat roikkui... Olivat kuin rukkaset. On ollut vuodenpäivät dietillä ( ei oo ikinä mikään läski ollut, ihan normaali painoindeksi varmasti alle 25 ) jolla halunnut kiinteytyä ja vähän laihtua jne. Mutta rinnat oli porukan "surkeimmat" vaikka suurin osa on imettänyt useamman lapsen ja hän ei yhtään. No, ei se lasten saanti siis aina rintoja pilaa.
Ja tämä liittyi mun rintojen kasvuun tai niiden muuttumisen syihin miten?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mulla just pillerit teki tota! (Paino muuten ei noussut.)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mulla just pillerit teki tota! (Paino muuten ei noussut.)
Eli kasvoivat sillee 6 kk varsinaisten pilleireiden aloituksen jälkeen?
Niin siis kun kyse ei oo pelkästä mun olosta. Mieskin huomas että ovat kasvaneet. niin ja ostin c-kupin rintsikatkin. Normaalisti b. ja ihan myyjän avustamana.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Mä kanssa oon 3 lasta ruokkinut, aikaisemmin pienillä rinnoilla. Ja melko pienet mutta terhakat ne on edelleen, paremmat kuin ennen lapsia. Ja viikko sitten olin naisten saunaillassa ja huomasin, että erään lapsettoman kaverini pienehköt rinnat roikkui... Olivat kuin rukkaset. On ollut vuodenpäivät dietillä ( ei oo ikinä mikään läski ollut, ihan normaali painoindeksi varmasti alle 25 ) jolla halunnut kiinteytyä ja vähän laihtua jne. Mutta rinnat oli porukan "surkeimmat" vaikka suurin osa on imettänyt useamman lapsen ja hän ei yhtään. No, ei se lasten saanti siis aina rintoja pilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Toisaalta eipä tuo haittaa että tissit kasvaa, mutta se haittaa jos raskana olen. Mutta eihän se nyt oo ees mahdollista ku pillereitä on pitkään puputtanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Toisaalta eipä tuo haittaa että tissit kasvaa, mutta se haittaa jos raskana olen. Mutta eihän se nyt oo ees mahdollista ku pillereitä on pitkään puputtanut.
Alkuperäinen kirjoittaja pillereistä huolimatta:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Toisaalta eipä tuo haittaa että tissit kasvaa, mutta se haittaa jos raskana olen. Mutta eihän se nyt oo ees mahdollista ku pillereitä on pitkään puputtanut.
mä oli syönyt pillereitä 5 vuotta ja jokaisen muistin aina ottaa ja menkatkin tuli mutta silti olin raskaana. että näinkin voi käydä!