Rinnat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan olen yli 30 v, joten tuskin on murrosiän vaikutusta. Menkat tuli ja meni. Ja näillä pusseilla on kolme lasta ruokittu ja ne ovat roikkuneet ku tyhjät taskut. Nyt sitten jostain syystä pyöristyneet. Mahtaakohan mies öisin tökkii niihin jotain "täytettä" ;)
 
Mä kanssa oon 3 lasta ruokkinut, aikaisemmin pienillä rinnoilla. Ja melko pienet mutta terhakat ne on edelleen, paremmat kuin ennen lapsia. Ja viikko sitten olin naisten saunaillassa ja huomasin, että erään lapsettoman kaverini pienehköt rinnat roikkui... Olivat kuin rukkaset. On ollut vuodenpäivät dietillä ( ei oo ikinä mikään läski ollut, ihan normaali painoindeksi varmasti alle 25 ) jolla halunnut kiinteytyä ja vähän laihtua jne. Mutta rinnat oli porukan "surkeimmat" vaikka suurin osa on imettänyt useamman lapsen ja hän ei yhtään. No, ei se lasten saanti siis aina rintoja pilaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mä kanssa oon 3 lasta ruokkinut, aikaisemmin pienillä rinnoilla. Ja melko pienet mutta terhakat ne on edelleen, paremmat kuin ennen lapsia. Ja viikko sitten olin naisten saunaillassa ja huomasin, että erään lapsettoman kaverini pienehköt rinnat roikkui... Olivat kuin rukkaset. On ollut vuodenpäivät dietillä ( ei oo ikinä mikään läski ollut, ihan normaali painoindeksi varmasti alle 25 ) jolla halunnut kiinteytyä ja vähän laihtua jne. Mutta rinnat oli porukan "surkeimmat" vaikka suurin osa on imettänyt useamman lapsen ja hän ei yhtään. No, ei se lasten saanti siis aina rintoja pilaa.

Ja tämä liittyi mun rintojen kasvuun tai niiden muuttumisen syihin miten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mä kanssa oon 3 lasta ruokkinut, aikaisemmin pienillä rinnoilla. Ja melko pienet mutta terhakat ne on edelleen, paremmat kuin ennen lapsia. Ja viikko sitten olin naisten saunaillassa ja huomasin, että erään lapsettoman kaverini pienehköt rinnat roikkui... Olivat kuin rukkaset. On ollut vuodenpäivät dietillä ( ei oo ikinä mikään läski ollut, ihan normaali painoindeksi varmasti alle 25 ) jolla halunnut kiinteytyä ja vähän laihtua jne. Mutta rinnat oli porukan "surkeimmat" vaikka suurin osa on imettänyt useamman lapsen ja hän ei yhtään. No, ei se lasten saanti siis aina rintoja pilaa.

Ja tämä liittyi mun rintojen kasvuun tai niiden muuttumisen syihin miten?

Ei varmaan mitenkään, tulipahan vaan mieleen. Eli ole vaan iloinen rintojen kasvusta jos muuta ongelmaa ei ole. ( siis sellaita joka voisi viitata hormoonihäiriöön)
 
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mulla just pillerit teki tota! (Paino muuten ei noussut.)

Eli kasvoivat sillee 6 kk varsinaisten pilleireiden aloituksen jälkeen?

Niin siis kun kyse ei oo pelkästä mun olosta. Mieskin huomas että ovat kasvaneet. niin ja ostin c-kupin rintsikatkin. Normaalisti b. ja ihan myyjän avustamana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mulla just pillerit teki tota! (Paino muuten ei noussut.)

Eli kasvoivat sillee 6 kk varsinaisten pilleireiden aloituksen jälkeen?

Niin siis kun kyse ei oo pelkästä mun olosta. Mieskin huomas että ovat kasvaneet. niin ja ostin c-kupin rintsikatkin. Normaalisti b. ja ihan myyjän avustamana.

En muista enää yksityiskohtia (tapahtui 90-luvulla), mutta ihan selvästi kasvoivat kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mä kanssa oon 3 lasta ruokkinut, aikaisemmin pienillä rinnoilla. Ja melko pienet mutta terhakat ne on edelleen, paremmat kuin ennen lapsia. Ja viikko sitten olin naisten saunaillassa ja huomasin, että erään lapsettoman kaverini pienehköt rinnat roikkui... Olivat kuin rukkaset. On ollut vuodenpäivät dietillä ( ei oo ikinä mikään läski ollut, ihan normaali painoindeksi varmasti alle 25 ) jolla halunnut kiinteytyä ja vähän laihtua jne. Mutta rinnat oli porukan "surkeimmat" vaikka suurin osa on imettänyt useamman lapsen ja hän ei yhtään. No, ei se lasten saanti siis aina rintoja pilaa.

naiset on kyllä paskoja toisilleen, ei voi muuta sanoa. kiva toisen rintoja haukkua, oli lapsia tai ei, niin valitettavasti painovoima vetää kyllä jossakin elämänvaiheessa rintoja maata kohden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Toisaalta eipä tuo haittaa että tissit kasvaa, mutta se haittaa jos raskana olen. Mutta eihän se nyt oo ees mahdollista ku pillereitä on pitkään puputtanut.

mä oli syönyt pillereitä 5 vuotta ja jokaisen muistin aina ottaa ja menkatkin tuli mutta silti olin raskaana. että näinkin voi käydä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pillereistä huolimatta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Toisaalta eipä tuo haittaa että tissit kasvaa, mutta se haittaa jos raskana olen. Mutta eihän se nyt oo ees mahdollista ku pillereitä on pitkään puputtanut.

mä oli syönyt pillereitä 5 vuotta ja jokaisen muistin aina ottaa ja menkatkin tuli mutta silti olin raskaana. että näinkin voi käydä!

Eikä voi, eihän?

Ei se nyt sovi mitenkään tähän enää vauva.....
 

Similar threads

A
Viestiä
1
Luettu
264
?
J
Viestiä
5
Luettu
188
Aihe vapaa
JONSERED Karhunkantaja
J

Yhteistyössä