rinnat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minni

Jäsen
31.05.2004
398
0
16
minulla on meneillään 21+6 rv. ja rintani ovat tietenkin isommat kuin ennen, mutta ninnoissa on punaisia viivoja..ihan kuin verisuonia..tai jotain...mutta mixi??? lähtevätkö ne kun olen synnytänyt ja imettänyt ???

kivaa kevään odotusta teille :heart: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 14:15 minni kirjoitti:
minulla on meneillään 21+6 rv. ja rintani ovat tietenkin isommat kuin ennen, mutta ninnoissa on punaisia viivoja..ihan kuin verisuonia..tai jotain...mutta mixi??? lähtevätkö ne kun olen synnytänyt ja imettänyt ???

kivaa kevään odotusta teille :heart: :hug:

raskausarpia...ei ikinä häviä koskaan.

minulla lapsi 3 vuotta ja vieläkin ovat tallella nuo arvet :ashamed:

Raskausarpia ne on, eikä katoa koskaan. Ihan turha haaveilla enää kauniista rinnoista, jos niitä tulee oikein paljon, niin sitten ku rinnat kutistuu takasin ennalleen, ne menee ihan ryppyyn niitten arpien kohdalta. Mutta äitiyden vuoksi joutuu kärsimään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 10:02 Blackdragon kirjoitti:
Jännä, mulla ei ole kyllä jäänyt mitään. Oisko sitten yksilöllistä

Eipä mullekkaan.. ja vaikka raskaudessa suureni rinnat lisää, niitä ei enää tullut.. vtsa tosin on vauhtiviivoilla, mut synnytyksestä ei oo vielä 2 kuukauttakaan.. eiköhän vaalene.. =)

vaaleneehan ne arvet mutta pois niitä ei saa. ihan pieniä arpia ei myöhemmin edes huomaa mut jos ne repee tyyliin sentin levysiksi ni voit olla varma että ku rinnat taas pienenee ni ne on rypyssä arpien kohdalta :/
mikään rasva ei arpiin auta, ennalta ehkäsee sen verran että iho ketää venymistä paremmin ku on kostea mut arpiin ei auta oikeastaan muu ku plastiikkakirurgia.

itsellä menossa rv8+6 ja rinnat nyt jo aivan turvoksissa.. olen niitä ahkerasti nyt jo rasvaillut niin iho pysyy kimmoisana ja joustavana.. eihän nuo raskausarvet mukavia ole mutta melkeinpä kaikille niitä vissiin tulee.. itselle ei onneksi vielä ole ilmestynyt.. rasvaa rasvaa ja vielä kerran rasvaa...

on muuten aika jännä että mulle tuli mahaan vaa nejä semmosta kahen sentin mittasta arpea mut tissit on niitä täynnä.... luulis että ku maha venyy enemmän en siihen sit tulis kans enemmän ja isompia arpia.

Mullakaan ei tullut mahaan arven arpea mutta rinnat taas niin täynnä niitä.. *huokaus* \|O
Nyt synnytyksestä pian 5 kk ja onneksi ovat jo muuttuneet erittäin vaaleiksi..

Yhteistyössä