rinnat suuremmaksi? kokemuksia näistä tuotteista ja vinkkejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huokaus"

Vieras
olen laihduttaja synnytyksen jälkeen ja hoikistu koko ajan lisää tarkoituksella.olen pieni ha hento ihminen mutta imetys loppui,rinnat"kuihtui"....

kokemuksia näisä tuotteista :Procurves Plus pillerit ja Siluette + voide?

muita vinkkejä? en tahdo et muualle kroppaan keräänyy YHTÄÄN lisää rasvaa! :/

asiallisia vastauksia kiitos.

Mä oon imettänyt kaksi lasta, laihtunut pariin kertaan 23 ja 25kg.

Ennen toista laihtumista tissit oli vielä B75 tai C70. Nyt A70 jos sitäkään. Kaikki kuihtui, kirjaimellisesti

[QUOTE="a.p";28328342]Mä oon imettänyt kaksi lasta, laihtunut pariin kertaan 23 ja 25kg.

Ennen toista laihtumista tissit oli vielä B75 tai C70. Nyt A70 jos sitäkään. Kaikki kuihtui, kirjaimellisesti[/QUOTE]

A.p tuli vahingossa, en siis ole ap

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28328280:
e-pillerit voi turvottaa rintoja, mulla on aina turvonnu tissit e-pillereistä. Mut mitään ihme lääkkeitä en lähtis kokeilemaan.

Mutta niistä turpoaa muutenkin. Ap, mä kävin aikanaan läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat tissejä muka-kasvattavat tuotteet, rohdokset ja voiteet roikkuvien rintojen takia läpi, ei mitään vaikutusta millään, ainoastaan etanavoide auttoi tissien arpiin, mutta ei sekään edes kiinteyttänyt niitä. Kävin lopulta viime vuonna laittamassa silikonit, ja voin sanoa etten ole hetkeäkään katunut. Nykyäänhän siirretään plastiikkakirurgilla myös omaa rasvakudosta muualta kehosta rintoihin, jos ne muovi-implantit tisseissä ällöttää ajatuksena. Omat tissini on kyllä yllättävän pehmeät ja tuntuvat lähes aidoille, eikä implanttiakaan ekojen viikkojen jälkeen itse enää tunne.

kuinkas minä tuella eläjä silikonit voisin ottas :/ jossai keskutelus sanottii et jotku tuotteet, pillerit ois muka toimineet.aattelin kumminki avata uuden keskustelun.mull tosi huono itsetunto rumien rintojen takia.en kehtaa mihkä rannalle kesäl mennä...ku pitää viel laihtuuki lisää...

Jokaisella on sellaiset rinnat, kuin on. En ymmärrä tätä isotissisyyden ihannoinita ollenkaan. Ensi hetkinä maidon noustessa rintoihin oli olo kiva: vau, tältä tuntuu olla isorintainen! Mutta pian jo tunsin itseni lehmäksi isoine rintoineni! Olen kaksi lasta imettänyt ja painoindeksi nyt 20,5. Tarkoittaa sitä, että rasvaa ei ole paljoa koko kehossa, eikä sitä varsinkaan ole roikkuvissa tisseissä. Enkä sitä sinne kaipaakaan. Isot tissit on pelkkää rasvaa. Toki olisi kivempi, ettei nämä läpyskätkään niimpal roikkuis, mut minkäs teet. Näin on nyt vaan luoja vartaloni suonut. (Olen muuten ateisti :D että tää ei ole mitään jeesustelua.)

no minulla on huono itsetunto muutenki kroppani takia ja sairastan masennusta, vakavaa kroonista masennusta.voi se siitäki johtuu et kroppaki on ruma omast mielestä.ja sit kun en syö melkein koskaan en voi olettaa et rasval kasvaisi tissit, :D en syö koska pidän iteeni läskinä(160 cm 53kg) LUUT NÄKYY KYLJISSÄ :O tissit B kuppii ja näyttää olemattomilta..voisko se masennus yms.sit tehdä tän itseinhon...huonon itsetunnon? mut jos joku tietää kasvaaks ne rinnat jollai niin kertokaa silti :)

Luin juuri työni puolesta esteettisen kirurgian tutkimuksia (Kinnunen) ja perehdyin asiakastyytyväisyyteen sekä leikkauksen motiiveihin ja siihen, miten paljon kirurgien etiikka painaa siinä tilanteessa, jos potilaalla on selkeästi mielenterveysongelma, jota hän yrittää kauneusleikkauksella parantaa (esim. nämä leikkauksiin koukkuun jääneet tai kohtuuttoman valtavat rinnat haluavat ym.)

Siinä siten kävi ilmi, että tämä rasvansiirto on ihan järkyttävää huijausta. Eli toimenpide, jossa imetään asiakkaalta rasvaa (normaali rasvaimu) esim. lantiolta ja reisistä ja ruiskutetaan sitten rintoihin, maksaa 5000-10 000 euroa. Asiakkaalle kerrotaan ennen toimenpidettä, että lopullinen tulos rinnoissa näkyy vasta noin puolen vuoden kuluttua, ja kahden vuoden kuluttua siirrosta saattaa tulos olla kokonaan liuennut. Tämä siis ei ole reklamaation paikka, vaan niin saattaa käydä, jos oma aineenvaihdunta liuottaa rasvan pois. noin 20 % (muistaakseni) potilaista ei huomannut mitään eroa edelliseen kolmen kuukauden kuluttua leikkauksesta (siis eroa rinnoissa, rasvaimetyissä kohdissa kyllä). Ja kaiken tämän tietäen ihmiset hakeutuvat jopa 10 000 euroa maksavaan operaatioon, koska he tarvitsevat toivoa ja haluavat itsepäisesti uskoa siihen, että heidän elämänsä muuttuu nyt.

Tuntuu vähän vaikealta ymmärtää.

Yhteistyössä