V
vieras
Vieras
Minulla kanssa ei rintoja melkeinpä ollenkaan, varsinkin tiukan paidan kanssa näyttää todella hölmöltä. Vaikeaa tässä on enää itseään millään tavoin seksikkäänä pitää, vaikka muuten kroppa kunnossa onkin
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei se imetys niitä pilaa, vaan rintojen suureneminen. Lihominen, raskaus, maidon nousu, ne sen tekee. Imetys ei sitä tee.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mua kiinnostaisi todella nähdä, mitkä ne niin pilalle menneet rinnat on, että ovatko oikeasti niin hirveät kuin joku luulee. Jos nyt nostan paitaa, tiedän että omani ei näytä hyviltä (vertaan vaikka tvssä näkyviin alastomiin rintoihin jne) Nännit pystyssä ne muuttuvat ihan täysin ja ovat jopa hyvät. Puhutaanko rupsahtaneista rinnoista siis normaalioloissa olevista tisseistä vai nänni-tisseistä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mua kiinnostaisi todella nähdä, mitkä ne niin pilalle menneet rinnat on, että ovatko oikeasti niin hirveät kuin joku luulee. Jos nyt nostan paitaa, tiedän että omani ei näytä hyviltä (vertaan vaikka tvssä näkyviin alastomiin rintoihin jne) Nännit pystyssä ne muuttuvat ihan täysin ja ovat jopa hyvät. Puhutaanko rupsahtaneista rinnoista siis normaalioloissa olevista tisseistä vai nänni-tisseistä? :saint:
mä olen vakavasti harkinnut kuvan läherttämistä omistani, silloin varmaan aika monen rinta kompleksi kaikkoaisi :|
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi mulla ei mennyt pilalle, vaikka imetin yli vuoden?
Vai oisko teillä vaan kompleksi teidän tisseistä ja on kivaa keksiä joku syy sille, miksi ne on muka huonot.