H
huuuk
Vieras
Mitäs jos mitkään liivit ei sovi niihin imetyksen runtelemiin riipputisseihin?? Olen 23v enkä haluaisi sellaisia mummoliivejä enkä mitään sloggeja, siis tarkoitan nyt kaarituettomia enkä ainakaan niitä joissa on sellainen "löysä" se kuppi. En halua mitään push upejakaan varsinkaan toppauksilla, yleensä aina epämukavia, mutta siis en sellaisia esim pitsiliivejä vaan sellaiset kunnon kupit. Voinko sellaisia hyviä kuitenkaan löytää kun miten riipputissi menee muka sellaiseen kuppiin? Olen ostanut muutamatkin liivit imetyksen loputtua mutta kaupassa kaikki sopii mutta kotona ei sitten kuitenkaan ja tuntuu että kaikki paidat näyttää sitten ihan kamalalta niiden kanssa, lähinnä siis ovat isoja jotenkin kupista ja pieniä ympäryksestä mutta en ymmärrä kun paljon erikokoisia olen koittanut muttei mikään sovi! Ei ole varaa mihinkään triumphiin vaikka kai se on pakko. Millaiset liiivit teille on parhaat imetyksen loputtua tyhjiin tisseihin? Ja miten helkutissa saa mitattua rinnan päältä sen kuppikoon kun on sellainen tyhjä tissi että vähänkin kun mittaa painaa, niin tissi menee kasaan, mutta jos ei paina mittaa yhtään niin mitta vaan tippuu eikä saa tulosta. Se ei siis pysy löysän tissin päällä painamatta tulosta ihan pieleen?? Hyviä rintsikoitahan minulla ei ole, siis mittausta auttamaan.
Mulla on aina ollut pienet tissit, nyt sitten pienet, riippuvat ja tyhjät, eli jokaisen naisen unelma, ja ympärys tietenkin on levinnyt. En ymmärrä miksi sen imetyksen täytyy pilata ne tissit lopullisesti.. hittosoikoon kun vituttaa oma peilikuva... Imetyksen lopetuksesta 6kk. Kyllä, olen nainen, tissit ovat osa ruumistani jolloin minulla on oikeus myös äitinä, niihin kiinnittää huomiota ja myös imetyksen jälkeen ihan vaan normaalielämässä.
Mulla on aina ollut pienet tissit, nyt sitten pienet, riippuvat ja tyhjät, eli jokaisen naisen unelma, ja ympärys tietenkin on levinnyt. En ymmärrä miksi sen imetyksen täytyy pilata ne tissit lopullisesti.. hittosoikoon kun vituttaa oma peilikuva... Imetyksen lopetuksesta 6kk. Kyllä, olen nainen, tissit ovat osa ruumistani jolloin minulla on oikeus myös äitinä, niihin kiinnittää huomiota ja myös imetyksen jälkeen ihan vaan normaalielämässä.