Rinnat pilalle imetyksen jälkeen ja mua haittaa se IHAN hirveästi!!!

• Viestiketjun aloittaja NytOttaaHattuun
  • Ensimmäinen viesti
No
Alkuperäinen kirjoittaja Vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi mulla ei mennyt pilalle, vaikka imetin yli vuoden?

Vai oisko teillä vaan kompleksi teidän tisseistä ja on kivaa keksiä joku syy sille, miksi ne on muka huonot.
Yksinkertainen kysymys, mihin on yksinkertainen vastaus: Me kaikki olemme erilaisia.

Juu, voin sanoa että minulla on kompleksi pienistä rinnoistani jotka olivat ennen imetystä sentään normaali c-kokoa. Huonot ovat kertakaikkiaan ja turha kenenkään muun on sanoa että "voihan pienetkin rinnat olla ok". En ole tälläisiin tottunut.
Mun miehen mielestä sulla on kyllä isot tissit, kun se tykkää että mun B-kuppiset on jo hyvänkokoiset. Eiköhän jotkut E-kokoiset olis muutenkin aika hankalat. Mut kai se on mihin tottuu.

Nanna
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
kyllä ne rinnat voi mennä "pilalle" ulkonäöllisesti. nyky-yhteiskunnan kauneusihanne ja ulkonäkönormi kun on se että rinnat ovat kiinteät ja raskausarvettomat. sekin, miten ne muuttuvat, jos edes muuttuvat, taitaa olla yksilöllistä.
jos jollekin ulkonäön muuttuminen on iso juttu niin se on, kyllä siihen on oikeus. musta vaan tuntuu että tällaisissa ketjuissa joissa joku valittaa että ulkonäkö on mennyt pilalle raskaudesta/imetyksestä, ne mitätöivät vastaukset tulevat useimmiten niiltä joilla kroppa näyttää edelleen suhteellisen samalta kuin ennen lapsia tai joille ei ole tullut ainakaan mitään kovin suuria kauneusvirheitä. :|
Näinhän se on. Minulla on maha täynnä raskausarpia ja rinnat löysät löllöt, ensimmäisen lapsen jälkeen jo. Mua ei paljoa lohduta jos joku sanoo että palkinnon sain, paskan marjat. Sain lapsen ja sen myötä vartaloni on pilalla. Ulkonäkö on minulle tärkeää ja se sattuu, kun juuri minun piti olla se jonka maha on täynnä arpia :(

kateellinen
höh, ei mun rinnoista tullu mitään lurpakkeita imetyksen jälkeen, koko kasvoi 75D:stä 75F:ksi. Odotin sitä kutistumista ja kadehdin niitä nahkapusseja, lärpäkkeitä tms miksi nyt sitten kutsuttekin. Oikeesti haluan pienemmät rinnat, ok olen lihonnut n.5kg (mutta vasta vuosi imetyksen lopetuksen jälkeen) ja ainahan se menee meikällä rintoihin, et nyt on kutistus kuuri aloitettu.. ehkä ne vielä on joku päivä roiskeläpät tms.

Lotta
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Mulla oli oikeasti tosi hyvät tissit ennen esikoisen imetystä, kun se loppui niin loppui se rintojen ylpeesti kantaminenkin, jonnekin ne täytteet vaan hävis. Nyt odotan toista ja oon taas niin ikionnellinen kun etumus saanut täytettä ja näyttää hyvältä alasti. Kauhulla taas sitten odotan mikä on tilanne ensi kesänä. Mahtaa olla RUMAT ja riippuvat. Mutta sen mä oon sanonu että kohotukseen menen. Mulla on isot rinnat valmiiks joten silikoneja en tarvii, mut kohotus tulee tarpeeseen sitten.
Samoin, minulla on isot rinnat jo valmiiksi, joten kohotuksen tarpeessa olen ainoastaan ja sen lahjan aion itselleni suodakin.
Niin minäkin. Koska tuossa välissä kun rinnat olivat mitkä olivat, mietin oikeasti asiaa päivittäin, ilman liivejä oleminen ahdisti ja muutos oli valtava ja harmitti joka kerta kun suihkuun mennessä peiliin katsoin.
Aivan samoin, inhottaa olla ilman liivejä. Tavallaan olen aina ollut iloinen isoista rinnoistani, mutta ei tälläinen roikkuva malli kyllä silmää miellytä.

Vie
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Vie:

Vai oisko teillä vaan kompleksi teidän tisseistä ja on kivaa keksiä joku syy sille, miksi ne on muka huonot.
Yksinkertainen kysymys, mihin on yksinkertainen vastaus: Me kaikki olemme erilaisia.

Juu, voin sanoa että minulla on kompleksi pienistä rinnoistani jotka olivat ennen imetystä sentään normaali c-kokoa. Huonot ovat kertakaikkiaan ja turha kenenkään muun on sanoa että "voihan pienetkin rinnat olla ok". En ole tälläisiin tottunut.
Mun miehen mielestä sulla on kyllä isot tissit, kun se tykkää että mun B-kuppiset on jo hyvänkokoiset. Eiköhän jotkut E-kokoiset olis muutenkin aika hankalat. Mut kai se on mihin tottuu.
Siis minulla on nyt A-kuppiset! Ennen oli tuo C. Joten eivät ole hyvänkokoiset millään mittapuulla.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja katso ja kauhistu:
joo mutta ette ole nähneet vielä pahinta, ovat edestä rumemmat, roikkuu enemmän, tosin oli vähän vaikeaa kuvata itse...
Mutta kaikenlaista näkee uimahallissa, kandee käydä katsomassa. :)

katso ja kauhistu
joo mutta ette ole nähneet vielä pahinta, ovat edestä rumemmat, roikkuu enemmän, tosin oli vähän vaikeaa kuvata itse...
ei kehtaa mennä mihinkää missä pitää olla alasti toisten näkösällä

Rukoilijasirkka
No sit sä et myöskään nää toisia normaaleja naisia siinä tilanteessa.

katso ja kauhistu
No sit sä et myöskään nää toisia normaaleja naisia siinä tilanteessa.
no en...mutta jotenkin kynnys on tosi korkea ylittää, siis olla alasti muiden nähden

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No miksi kaikille ei tule raskausarpia vaikka raskaus kestää 42 viikkoa ja painoa tulee 20 kiloa, ja miksi jollekin tulee vaikka raskaus kestää vain 37 viikkoa ja painoa tulee alle 10 kiloa. Miksi toisille jää vatsa roikkumaan ja toisille ei. Ihan helposti voi toisella rinnat alkaa riippua vaikka toisella ei.
Se on aika jännä juttu. Ehkä se johtuu kudostyypistä sitten.
Hyvin monella on se painonvaihtelu syynä kropan muutoksiin, silloinhan oleellisinta ei ole pelkkä raskaus vaan imetys, vaan se että ensin venytään, sitten pienennytään ja iho ei kestä sitä. Mulle tuli molemmista vain se 10 raskauskiloa, jotka lähti suurinpiirtein synnyttäessä pois (kaikki viikon sisällä ) eli mitään ei kertynyt muualle kroppaan, pääosin vain se maha ja vauva. Jos kiloja on muualla, varmaan ihokin enemmän on koetuksella. Toki rinnat paisui kuin muodottomiksi silikoneiksi sitten kun maito nousi mutta ei niistä jälkiä jäänyt, kun palasivat ennalleen ekojen päivien jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.tolookgood.com/images/ms_3Quarter_Before_Th.JPG ja mulla tällaiset
No tää selittää paljon, mulla on aina ollut tuollaiset :LOL: En ole siis saanut traumoja, kun en paremmasta tiedä :xmas:

En tosin ymmärrä, miten noitten kanssa olisi rintaliivi tai bikiniongelmia, ostakaa oikeaa kokoa ja mallia. Ja selällään nääkin näyttää tosi hoteilta :attn: :xmas:

Mun äiti on aina ollut pieni, hoikka ja hento, ja isorintainen. Ja imetys jätti kyllä jälkensä häneen. Ei siis todellakaan ollut koko vaihteluita. Periytyvää on tämäkin juttu. Ja toisilla raskaus turvottaa paikat vaikka ei se läskiä olisikaan, vaan nestettä, toki siinä iho joutuu koetukselle. Voi että kun oliskin sitä sarjaa jolla raskaus ei toisi kiloja muualle kuin mahaan.

kati
Koko ketjua lukematta, mä ymmärrän ap:ta. Mulla kaksi n. vuoden imetystä takana ja tissit kamalat. Riippuvat pussit, toinen reílu b-kuppi ja toinen niukka a. Sama muuten, mutta tuo eriparisuus näkyy ihan selvästi vaatteidenkin alta ellei pukeudu johonkin säkkiin. Rintaliiveissä toinen kuppi jää puolityhjäksi, mutta minkäs teet?

vieras
Mun äiti on aina ollut pieni, hoikka ja hento, ja isorintainen. Ja imetys jätti kyllä jälkensä häneen. Ei siis todellakaan ollut koko vaihteluita. Periytyvää on tämäkin juttu. Ja toisilla raskaus turvottaa paikat vaikka ei se läskiä olisikaan, vaan nestettä, toki siinä iho joutuu koetukselle. Voi että kun oliskin sitä sarjaa jolla raskaus ei toisi kiloja muualle kuin mahaan.
Ja sama minulla. olen hoikka ja pienikokoinen, rinnat ollut pienet ennestään, A kuppia toisinsanoen. Ensimmäisessä raskaudessa tuli 9 kiloa ja toisessa 6 kiloa.. Palauduin muuten mahaa myöten ihan litteäksi mutta rinnat jäi rukkasiksi.

Yhteistyössä