vieras
Minulla kanssa ei rintoja melkeinpä ollenkaan, varsinkin tiukan paidan kanssa näyttää todella hölmöltä. Vaikeaa tässä on enää itseään millään tavoin seksikkäänä pitää, vaikka muuten kroppa kunnossa onkin .
Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei se imetys niitä pilaa, vaan rintojen suureneminen. Lihominen, raskaus, maidon nousu, ne sen tekee. Imetys ei sitä tee.Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
enpä tiedä mutta äitini ja myös mummoni ruokkineet lapsensa pullolla kun ei maito ole tullut yhtään... minulla sitä maito sitten tulikin reilusti vaikka olin varma että mulla sama kohtalo... mulla ei raskaus muuttanut rintojen kokoa eikä muotoa... imetys sitten sai ne kasvamaan rajusti ku maitoa rupes nousemaan... äidillä ja mummolla harvinaisen hyvät rinnat vaikka heillä sitä ikääkin on... mulla sitte onkin niin kauheet rinnat että huhhuh...Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Kerro enemmän miksi se on nimenomaan imetys? Raskauden aikana ne rinnat eniten käy muutoksia läpi meinaten.Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei ole mielestäni totta, ainakaan kaikkien kohdalla. Tunnen aika monta naista jotka ovat pulloruokkineet ja heillä pysyi rinnat entisellään, sanomansa mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei se imetys niitä pilaa, vaan rintojen suureneminen. Lihominen, raskaus, maidon nousu, ne sen tekee. Imetys ei sitä tee.Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.Alkuperäinen kirjoittaja s:Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
mä olen vakavasti harkinnut kuvan lähettämistä omistani, silloin varmaan aika monen rinta kompleksi kaikkoaisi :|Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mua kiinnostaisi todella nähdä, mitkä ne niin pilalle menneet rinnat on, että ovatko oikeasti niin hirveät kuin joku luulee. Jos nyt nostan paitaa, tiedän että omani ei näytä hyviltä (vertaan vaikka tvssä näkyviin alastomiin rintoihin jne) Nännit pystyssä ne muuttuvat ihan täysin ja ovat jopa hyvät. Puhutaanko rupsahtaneista rinnoista siis normaalioloissa olevista tisseistä vai nänni-tisseistä? :saint:
minäkin harkinnut mutta sen verran järkyt et huhhej.....Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mä olen vakavasti harkinnut kuvan läherttämistä omistani, silloin varmaan aika monen rinta kompleksi kaikkoaisi :|Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mua kiinnostaisi todella nähdä, mitkä ne niin pilalle menneet rinnat on, että ovatko oikeasti niin hirveät kuin joku luulee. Jos nyt nostan paitaa, tiedän että omani ei näytä hyviltä (vertaan vaikka tvssä näkyviin alastomiin rintoihin jne) Nännit pystyssä ne muuttuvat ihan täysin ja ovat jopa hyvät. Puhutaanko rupsahtaneista rinnoista siis normaalioloissa olevista tisseistä vai nänni-tisseistä? :saint:
No miksi kaikille ei tule raskausarpia vaikka raskaus kestää 42 viikkoa ja painoa tulee 20 kiloa, ja miksi jollekin tulee vaikka raskaus kestää vain 37 viikkoa ja painoa tulee alle 10 kiloa. Miksi toisille jää vatsa roikkumaan ja toisille ei. Ihan helposti voi toisella rinnat alkaa riippua vaikka toisella ei.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi mulla ei mennyt pilalle, vaikka imetin yli vuoden?
Vai oisko teillä vaan kompleksi teidän tisseistä ja on kivaa keksiä joku syy sille, miksi ne on muka huonot.