Rinnat ovat kipeät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joo ja siis otsikossa jo tulikin ongelmani. Minun ovat molemmat rinnat kipeät. Välillä kipu tuntuu selvästi molemmissa rinnoisa ja välillä kipu tuntuu enemmän oikeassa rinnassa. Raskaana en ole. Ikää on jo kertynyt vähän yli neljäkymmentä. Tätä kipuilua on jatkunut jo muutaman viikon ajan. Mitään erityistä muutosta en rinnoissani ole havainnut. Ei kyhmyjä, ei vuotoa. Keskiviikoksi sain ajan gynelle.
Lisäksi rintani tuntuvat välillä "kummallisilta", ihan kuin ne olisivat turvonneenoloiset sisäisesti, puutuneenoloiset jne. Kipua tuntuu myös kun tunnustelen rintojani.
Nyt olen ruvennut ajattelemaan, että minulla on rintasyöpä, mutta miksi kipu olisi molemmissa rinnoissa. Oiskohan jollakin ollut joskus samanlaisia ongelmia ja mikä on ollut tulos? Nyt on pitkä aika odottaa keskiviikko aamupäivään.

minulla on kans ollut toinen rinta kipeänä jo useamman vuoden,mutta vain toiselta sivulta...ajattelen että syynä oli kauan käyttämäni väärän kokoiset rintaliivit...kohta on edelleen kipeänä joka päivä,ei ole patteja löytynyt...ja en uskalla mennä lääkäriin...tsemppiä keskiviikolle,olet minua rohkeampi...

Mun on pakko mennä , en uskalla olla menettä. Ja mieskin on ehdottomasti sitä mieltä, että täytyy mennä. Oli jopa käärmeissään kun aikaa ei saanut aikaisemmin ku keskiviikkona. Tilasin ajan siis tänään. Meen ihan yksityiselle gynelle. Saa samalla tehä vuositarkastuksen ja ottaa papanäytteen. Olis vaan jo ohi koko käynti. On se vaan niin epämukava paikka, vaikka onneks lääkäri on aivan ihana.

Onneksi kuitenkin sait nuinkin pian ajan...julkisella oisit odottanut aikas paljon kauemmin...multa lääkäri löysi patin vuosia sitten rinnasta,passitti ultraan,ni aika ois ollut kuukauden päästä...ei ole vaikea arvata pystyykö ihminen joka pelkää rintasyöpää odottamaan kuukautta.varasin kans yksityiseltä ja sain ajan seuraavalle päivälle...mastopatiaa oli(mikä lie...).ääks,pitäsiköhän munki ny rohkaistua...

Ei mulla oo ollut painossa vaihtelua. Kesällä olin kyllä tosi väsynyt ja ihmettelinkin et miten mä voin olla nain heikossa kunnossa, mutta nyt on hiukan tilanne alkanut helpottaa töissä enkä oo ihan niin väsynytkään enää. Nyt vaan ku jälkikäteen miettii tääl pienes päässä noita oireita jotka vois liittyä johonkin vakavampaan, niin kas kummaa mieleen alkaa palautua kummalisia sattumia.

Katsoin just netistä tosta mastopatiasta ja oireet sopis siihen. Toivottavasti on sitä eikä mitään vakavampaa.

Mitäs muuten terveyskeskuksessa sanonottiin sulle åboriginaali? Kuinka pian siellä pääsee eteen päin tutkimuksissa. Mun käsittääkseni tää yksityinen gyne voi laittaa mulle sit lähetteen esim mammografiaan ihan julkiselle puolelle. Eikös näin ookki?