Rinnat alkuraskaudessa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihanhöperö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihanhöperö

Vieras
Yleisestihän sanotaan, että rinnat saattavat kasvaa ja kipeytyä, senhän tietävät kaikki, mutta entäs jos ne vain kasvavat eikä kipeydy ollenkaan? :D

Tiedän, tyhmä kysymys ehkä, mutta pakko silti kysyä, onko ihan normaalia ja muilla samanlaista ollut, että turvonneet selvästi, mutta kipuiluja ei lainkaan?
 

Yhteistyössä