rinnalla raivoaminen,apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia

Vieras
Mitä pitäis tässä tilanteessa tehdä,2kk vanha vauva alkaa itkeä lähes aina rinnalla,saattaa muutaman imun ottaa ja alkaa huuto.Mistä johtuu,mitä tehdä?

Eniten tätä on tapahtunut kun syöttää istualtaan mutta nyt myös makuu syötössäkin.

Jouduin juuri antaa pullosta maitoa kun aina kun rauhottui ja yritin tarjota tissiä alko huuto uudelleen,mutta pullosta joi kiltisti 50ml.

Tuleeko siitä tissistä maitoa heti vauvalle, eikö hän kenties malta odottaa maidon herumista? Härnää nänniä itse jos saisit tässä tapauksessa maidon liikkeelle:)

anna miehelle hetkeks kannettavaks ja makaa ite valmiin sängyllä. noin3-5min ja vauva on unohtanut miksi suuttui ja alkoi meilla taas syödä.
ja sit vaan takas rinnalle, vauva ilahtuu kun pääsee tissille :laugh:

ja ajattele miten maito virtaa selästä asti kulkien vauvan suuhun, sai mulla maidon liikkeelle.

ja ole rauhallisella mielellä, hermostuneisuus haittas välillä maidon herumista mulla

Niin siis heruminen ja tihkuminen on eri asia, kun vauva imee, hän ärsyttää kielellä ja imemällä rinnassa olevia maitorauhasia silleen, et tuntuu niinko jännä tärinä rinnoissa ja maito alkaa tulemaan vauhdilla jopa suihkuamaan. Ja siis jos vauva ei malta odottaa tätä ja on kovin nälkäinen niin pullostahan ei tarvii odottaa.. Mut jos saisit ite tuon maidon suihkuamisen aikaseks ja äkkiä vauva rinnalle?

Yhteistyössä