Vauvani lakkoilee rinnalla, pitikin sattua näin kovilla helteillä! Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelpMe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelpMe

Vieras
Eli siinäpä se kokonaisuudessaan on...

Vajaa kolmikuinen poikani lakkoilee rinnalla, ei suostu syömään kuin pari imua ja sylkee rinnan pois suusta. Itku alkaa jo kun joutuu asentoon missä imetän usein... (asennon vaihtaminenkaan ei tunnu tuottavan tulosta)

Pahalta tuntuu... Olen lukenut imetystukilistan sivuilta tietoa ja koittanut toimia niin kuin siellä kehotetaan, mutta TULOKSETTA!

Ja pullosta EI SYÖ! :(

Mitä voisin tehdä asian eteen? Pahalle tuntuu kun toisella selvästi nälkä + näillä helteillä pitäisi muutenkin saada riittävästi nesteitä...

Blaaaah... Auttakaa :)

Meillä sama juttu, tytsyllä ikää 3 kk. Minäki lueskellu netistä vinkkejä miten sais tytön syömään. Ainoastaan puol unessa suostuu imemään, muuten alkaa kauhee itku ja rimpuilu. Meilläkään ei pullo kelpaa. Onneks öisin imetykset sujuu hyvin.

Vinkkejä kaivattas täälläkin. Pelottaa että pieni kuivuu :(

ootko kokeillu liinassa imetystä?esim.tuplaaristissä on helppo imettää jo vähän isompaa vauvaa,pientä sitten kehtosidonnassa. jos on jo vielä isompi etkä omista liinaa niin yritä tehdä pitkästä lakanasta lonkkasidonta ja kokeile siinä? jos haluut kipasta liinan jostai etkä tiiä mistä sellasen löytäisit ni esim.ihan prismasta saa triot-slenin kantoliinaa,on hyvä ja käytännöllinen moniin asentoihin.

mitäs vielä...koita tosiaan vaikka kävellessä tarjota rintaa,tai pulloa....oon huono neuvoja ku oma on kiltisti ain syöny ni en oo joutunu venkoilemaan,toivottavasti oli jotai apua!! B)

ainiin,jos edellinen oli hepreaa,tsekatkaa www.kantoliinakanava.fi

ja vielä muistutus,JUOKAAA juoka juokaa itse,ihan hulluna nyt helteillä! ei haittaa vaikka yhen ykkös oluen vetäisit,tai kaksi,saa maidon tuotannon kohoamaan ja tuossa määrässä alkoholia ei nyt nimeksikään rintamaitoon tule,ja sekin kuluu tunnissa parissa,tää on ihan neukun(kin) ohje! Tsemppiä! :flower:

Täytyy kokeilla tuota kävellen imettämistä...

Tämä lakkoilu tuntuu niin oudolle ja pahalle kun aikaisemmin on syönyt niin hyvin! Kai tämä on se "ikä"... Muuten en olisi huolissani näin paljon, mutta tosissaan sisälläkin lämpötila kohoaa +30 :(

ikä se varmaan on. mutta epäilen että meillä oli vähän sitäkin että vauva pidensi syöttövälejä ja minä tuputin väkisin koska "varmasti sillä on nälkä".. :/ varsinkin iltaisin oli meillä ei enää niinkään. jos ei ota niin annan tutin hetkeksi. vauva siis nyt paria vkoa vajaa 4 kk.

Yhteistyössä