Rinnakkain- peräkkäin- vai "päällekkäin" istuttavat tuplarattaat?

Eli kärryjä oon hankkimassa enkä tiedä, millaiset haluaisin. Mulla on ollut sekä peräkkäin, että rinnakkainistuttavat sisarusrattaina, enkä oikein tykännyt kummistakaan: rinnakkaiset oli tosi raskaat kääntää, peräkkäinistuttavat taas tosi hankalat, kun ei hahmottanut sitä kärryn etupäätä.... Liikkeessä oon kokeillut näitä päällekkäin olevia, ja ne on sitte taas tosi korkeita ja kiikkerän oloisia.... Melkoinen pulma! Millaisia suosittelette ite? Kokemuksia?
 
Raskaat kääntää-ongelma poistuu kun hankkii rinnakkainistuttavat kääntyvillä etupyörillä. Meillä oli aikoinaan mountain buggyn tuplat isoilla kääntyvillä etupyörillä. Kevyet kääntymään, sujuvasti liikkuvat ja kestävät.

Tälle nuoremmalle parivaljakolle hankittiin vähän erilaiseen tarpeeseen (ikäeroa 2v eli käyttöikä tuplina lyhyempi) p&t:n vibet. Kyllä nuo ihan vakaat on, tosin vanhemman istuin nyt tosi korkealla kun vauva on vielä kopassaan alla. Tavaratilakin onneton. Mutta siis sujuvasti liikkuvat ja toimivat hyvin myös normirattaina yhdelle. Meillä helpottaa bussiin mahtumista kun ovat kapeammat kuin tavalliset tuplat.
 
"piitu"
Päällekkäin olevat, eli P & T. Ihan parhaat. Kapeammat ku monet normirattaat joten hissit ja kaupat ja bussit sujuvat, ihan vakaat ovat, kääntyvät hyvin, mahtuvat pieneen tilaan autoon, ovat helppoja koota, kevyet...
 

Yhteistyössä