Rikonko mä jotain etikettiä tai onko liian juhlavaa? *hääpukeutumisesta* Muoks: nyt on kuvat

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vähän tätimäinen. Siis tuo kokonaisuus, laukku, huivi ja mekkokin. Mekko on juuri sillä rajalla onko liian arkinen.
Mun mies valitti myös että tuo huivi on liian tätimäinen. Että olis parempi ilman huivia. No, voihan sen huivin viskasta tuolin selkämykselle sitten kun siltä tuntuu.

Siks toisekseen mähän OLEN jo vanha ämmä :D.
Ja silloin olisi noloa pukeutua teinivaatteisiin. Go Turkilmas Go!
 
kb
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vähän tätimäinen. Siis tuo kokonaisuus, laukku, huivi ja mekkokin. Mekko on juuri sillä rajalla onko liian arkinen.
Samaa mieltä. Ei siis todellakaan liian juhlava. Musta ei ole paras väri häihin, varsinkaan kun et tiedä maan tapaa.
Suomessahan kaikki on kuin Tuska festareille menossa. :D

Riskin otat mutta otatpahan ainakin kunnolla. :)
 
jou-
Itse olin häissä reilu viikko sitten, ja työttämänä kun olen ei ollut rahaa ostaa uusia hienoja vaatteita. Hääparin mielestä pääasia on se että tulee edes paikalle, joten hiukan nolona lähdin häihin ihan normaalissa vaaleassa kesämekossa ja mustissa legginseissä. :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vähän tätimäinen. Siis tuo kokonaisuus, laukku, huivi ja mekkokin. Mekko on juuri sillä rajalla onko liian arkinen.
Samaa mieltä. Ei siis todellakaan liian juhlava. Musta ei ole paras väri häihin, varsinkaan kun et tiedä maan tapaa.
Suomessahan kaikki on kuin Tuska festareille menossa. :D

Riskin otat mutta otatpahan ainakin kunnolla. :)
Ilmeisesti se mekko ei siis näkynyt kovinkaan hyvin kuvassa, sillä se on kyllä ihan aikuisten oikeesti juhlava.

Riskin otan kyllä, sen myönnän :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja jou-:
Itse olin häissä reilu viikko sitten, ja työttämänä kun olen ei ollut rahaa ostaa uusia hienoja vaatteita. Hääparin mielestä pääasia on se että tulee edes paikalle, joten hiukan nolona lähdin häihin ihan normaalissa vaaleassa kesämekossa ja mustissa legginseissä. :)
Yksi häihin kutsutuista laittaa melko arkisen puolihameen ja yhtä arkisen paidan. Ihan siitä syystä, että niiden kanssa on helpointa (ja siveellisintä) imettää, juosta pikkulasten perässä, nostaa, kantaa jne.

Tää kutsuttu sitten vaan totesi, että tärkein on kuitenkin hääpari ja se on kyllä sangen totta. En mä oikeesti usko että kukaan katsoo mun asua pahalla, enkä usko että katsoi sunkaan asuasi. Pääasia että menit juhliin :)
 

Yhteistyössä