Rikonko mä jotain etikettiä tai onko liian juhlavaa? *hääpukeutumisesta* Muoks: nyt on kuvat

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Lähisukulaiset pukeutuvat kaukaisia sukulaisia/tuttavia paremmin. Heidät pitäisi erottaa vaatetuksestaan.
Pannassa olevat värit (yksistään): musta, valkoinen ja pastillinsävyt.
Pastillin? :D
Kirjoitushärö:)

Mut nuo ohjeet on etikettisääntöjä. Itse en kyllä ihan koko mustaan pukeutuisi, sukuni on sen verran vanhan aikaista että luulisivat minun osoittavan mieltä. Mutta asusteilla saa pelastettua tilannetta.
 
Turkilmas
Huh, kiitos :D. Voin siis pakata nuo laukkuuni. Vähän jäi viime hetkille taas, sillä ylihuomenna on lähtö :).

Ostin meinaan tänään nuo kengät ja eilen huivin. Laukun ostin aikoja sitten kirpparilta ja mekko on vanha.

Poikienkin juhlavaatteet löysin vasta eilen ja vähän jännittää vanhemman pojan valkoiset tennarit... :D. No, eiköhän lapsilla ole vielä vähän armeliaampi tuo etiketti :).

 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä oon jostain syystä käsittänyt että kokomustat vaatteet on etikettivirhe häissä. Toisaalta, enhän mä ees ole kokomustissa kun kerran on tuota beige/kultaa mukana :).

Häävieraissa on osa suomalaisia, osa ruotsalaisia ja osa islantilaisia. Morsian on suomalainen :)
Kyllä se musta väri on etikettivirhe, se mielletään surupuvuksi. Mutta mä inhoan etikettejä ja olen kyllä ollut mustassa mekossa kavereiden häissä. Molemmilta morsiammilta vielä kysyin, että loukkaako heitä jos tulen mustassa mekossa. Ei loukannut, joten uskalsin sitten mennä.
 
Hääjuhla ensi lauantaina? Silloin on muuten toisetkin, isot häät... Niistä varmaankin saadaan nähdä paljon kuvamateriaalia ja veikkaanpa, että noita etikettisääntöjen vastaisia pastellisävyisiä asukokonaisuuksiakin...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vähän tätimäinen. Siis tuo kokonaisuus, laukku, huivi ja mekkokin. Mekko on juuri sillä rajalla onko liian arkinen.
Mun mies valitti myös että tuo huivi on liian tätimäinen. Että olis parempi ilman huivia. No, voihan sen huivin viskasta tuolin selkämykselle sitten kun siltä tuntuu.

Siks toisekseen mähän OLEN jo vanha ämmä :D.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Tykkään tosi paljon :)
Kaunis kokonaisuus. Saako udella mistä olet hommannut?
Mä olen tuon mekon ostanut monta vuotta sitten Haloselta. Se on ollut MONESSA juhlassa mukana, asusteilla olen koittanut säätää sen sopivaksi milloin iltatilaisuuteen ja milloin mihinkin :).

Laukku on tosiaan kirpparilta, maksoi 0,10? ( :D ), huivin ostin kympillä Tarjoustalosta ja kengät on Euromarketin alelaarista kympin ostos :snotty:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:
Hyvä on. Oletko paljon laihtunut?
Joo, olen mä vähän. Mutta en kyllä oikeesti niin paljon mitä kuvat huijaa. Itsekin ihmettelin miten näytän noissa niin paljon hoikemmalta.

En tiedä mitä kiloissa on tippunut, mutta tänään just ihmettelin miten valtavan isot on farkut, jotka ei oo mahtunut päälle ties miten pitkään aikaan. Ja yks tuulipuku on nyt oikein hyvä kun reilu vuosi sitten takinliepeet oli 15 cm:n päässä toisistaan kun koitin laittaa takkia kiinni. Ja housut meni just ja just puoleen väliin reisiä :D.

Kuitenkin PIIIIITKÄ matka on vielä talsittavana. Lihava olen siis edelleen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Lähisukulaiset pukeutuvat kaukaisia sukulaisia/tuttavia paremmin. Heidät pitäisi erottaa vaatetuksestaan.
Pannassa olevat värit (yksistään): musta, valkoinen ja pastillinsävyt.
Pastillin? :D
Riippunee pastilleista? Amerikan pastilleja, ranskan pastilleja,tervaleijonaa, sisua vai mynthonai vai jotain muuta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Tykkään tosi paljon :)
Kaunis kokonaisuus. Saako udella mistä olet hommannut?
Mä olen tuon mekon ostanut monta vuotta sitten Haloselta. Se on ollut MONESSA juhlassa mukana, asusteilla olen koittanut säätää sen sopivaksi milloin iltatilaisuuteen ja milloin mihinkin :).

Laukku on tosiaan kirpparilta, maksoi 0,10? ( :D ), huivin ostin kympillä Tarjoustalosta ja kengät on Euromarketin alelaarista kympin ostos :snotty:
No eipäs tosiaan ole hinnalla pilattu sun toimiva ja kaunis kokonaisuus :)
Olisin voinut kopsata tyyliäsi yksiin juhliin, mutta ihan samaan kokonaisuuteen en sitten taida päästä :D
 

Yhteistyössä