R
rasvie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja köyhis:Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Tottakai oma lapsi on aina oma lapsi. Ostatko sinä, ap, miehesi lapsille mitään lahjoja?
Voi rakas pieni, kun mulla on juuri ja juuri varaa ostaa niitä omilleni! Jotain pientä olen heille aina joskus ostanut.
No miksi sulle sun omat on tärkeempiä, mutta miehellesi ei saisi olla? En nyt oikeen ymmärrä...
Voi hyvää päivää.. niinkö ap sanoi? terve järjenkäyttö saliittua! jos toiset saa jo paljon ja toiset että mitään niin sitten vielä siitä vähästä jakaa niille jolla on jo paljon??? ei mitään järkeä olisi ap:n ostaa lahjoja heille. Tasa-paino ja tasavertaisuus olisi tärkeämpää kun se että kaikki ostaa kaikille
En mä niin sanonut, että hänen pitäisi ostaa miehen lapsille, mutta hänkin ne omat rahansa laittaa vain OMIIN lapsiinsa. Oli niitä sitten paljon tai vähän.
Ymmärrän, että tässä parisuhteessa ei ollut kaikki ok, mutta mun mielestä miehellä on täysi oikeus ostaa omille lapsilleen ihan mitä haluaa ilman, että joku kadehtii sitä, että mun lapset ei saa samaa. Ne toiset lapset kun ei oo hänen ja miehellä ei mitään velvollisuutta ole niille autoja ostella. Vaimolle ehkä tietty vois...