J
j
Vieras
Oisko tällaisessa pohjaratkaisussa teidän mielestämme riittävästi tilaa 5-henkiselle perheelle plus 1-2 keskikokoiselle/isohkolle koiralle? Huoneistoalaneliöt lienevät noin 120 paikkeilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:On varmaan muuten, muttei säilytystilaa - sitä on hyvä olla myös lämmintä, jos jotakin varastorakennusta suunnittelette.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:On varmaan muuten, muttei säilytystilaa - sitä on hyvä olla myös lämmintä, jos jotakin varastorakennusta suunnittelette.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:On varmaan muuten, muttei säilytystilaa - sitä on hyvä olla myös lämmintä, jos jotakin varastorakennusta suunnittelette.
Kunnon käyttöullakko (ikkunat molemmissa päissä taloa ullakolle) suunnitteilla taloon ja sitten on suunnitteilla autotalli/autokatos + varasto vielä erikseen. Tontti meillä on hehtaarin luokkaa, joten on mietitty sitäkin, että josko joskus sitten rakentaisi pihapiiriin vielä ns. kesäsaunan ja aitan. Mutta katotaan nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:On varmaan muuten, muttei säilytystilaa - sitä on hyvä olla myös lämmintä, jos jotakin varastorakennusta suunnittelette.
Tätä mä aina ihmettelen. Mitä siellä sit säilytetään?
Alkuperäinen kirjoittaja j:Oisko tällaisessa pohjaratkaisussa teidän mielestämme riittävästi tilaa 5-henkiselle perheelle plus 1-2 keskikokoiselle/isohkolle koiralle? Huoneistoalaneliöt lienevät noin 120 paikkeilla.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rIKAS:Alkuperäinen kirjoittaja j:Oisko tällaisessa pohjaratkaisussa teidän mielestämme riittävästi tilaa 5-henkiselle perheelle plus 1-2 keskikokoiselle/isohkolle koiralle? Huoneistoalaneliöt lienevät noin 120 paikkeilla.
![]()
TOSSAHAN ON TILAA 8 HENGELLE TAI ENEMMÄLLEKKIN.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tulisin hulluks noin pienessä talossa 5 hengen perheenä. Eihän tuolla ole tilaa millekään. Meillä tekee tiukkaa jo yli 170 neliössä ja saati kun lapset vielä kasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tulisin hulluks noin pienessä talossa 5 hengen perheenä. Eihän tuolla ole tilaa millekään. Meillä tekee tiukkaa jo yli 170 neliössä ja saati kun lapset vielä kasvaa.
No kun ne lapset kasvaa niin ei ne pahemmin sieltä omasta kopistaan enää poistu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tulisin hulluks noin pienessä talossa 5 hengen perheenä. Eihän tuolla ole tilaa millekään. Meillä tekee tiukkaa jo yli 170 neliössä ja saati kun lapset vielä kasvaa.
No kun ne lapset kasvaa niin ei ne pahemmin sieltä omasta kopistaan enää poistu![]()
NäinpäMeillä on 90m2 ja neljä lasta enkä ole tullut hulluksi
Enemmän hulluksi tulisin huolesta, jos jossakin huonolla seudulla pitäisi elää, vaikka tilaa sitten olisikin enemmän.