Riittämättömyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Female
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
""Kyllä asia on päinvastoin, suuri sukupuolivietti ja draivi ajaa miestä menestykseen myös muussa elämässä. ""

""Henkinen velttous näkyy niissä miehissä, jotka ovat olleet uskollisina parikymmentä vuotta saman naisen kanssa. Se on todellakin velttona housuissa...""

Ihminen voi kohdistaa viettinsä niin eri asioihin. Halajaako uusia valloituksia vai keskittyykö virittelemään taitonsa huippuun ja tuottamaan maksimaalista nautintoa yhdelle ihmiselle. Mies, joka vain lentelee kukasta kukkaan tuskin hirmuisesti ymmärtää naisen seksuaalisuuden päälle. Siinä missä parisuhdeuskollinen mies keksii aina uutta ja uutta ja kunnolla tutustuu naiseensa, toistaa tämä määrään satsaava casanova samoja kuvioita yhä uudestaan ja uudestaan kohteen vaan vaihtuessa.

voi s,

nyt puhuit kyllä itsesi pussiin. ;) Toisaalta pidät pettämistä hyvänä juttuna, kun taas toisaalla puhut ideaaliminäsi (uskollinen) ja reaaliminäsi (uskoton) yhteentörmäyksestä.

Kyllähän seksuaalivietti tuo elämään draivia, jos sitä pystyy hallitsemaan. Toisaalta voimakas vietti kääntyy helposti addiktioksi, jonka yksi oire saattaa olla tarve kokea aina uutta. Addiktiothan syövät aika tehokkaasti ihmisen henkisiä voimavaroja, eivätkä taatusti aiheuta positiivista draivia ihmisen elämään. Sinänsä hassua, että otit esille pettäjistä juuri menestyjät. Pettäjiä löytyy kuitenkin kaikista sosiaaliluokista, vai mitä? Samoin kuin kumppanilleen uskollisia.

Yleensä nää ""seksuaalisesti aktiiviset"" eli pelimiehet, jotka panee ketä tahansa hyvännköistä, on suorastaan surkeita sängyssä! Kokemusta on ja monesta. Parasta seksiä pystyvät antamaan pitkään parisuhteessa olleet, näisen tarpeisiin perehtyneet miehet. Nää irtonumerojen harrastajat on ihan paskoja sängyssä.

Hyvä alkuperäinen,
Miehesi kuulostaa hyvin samanlaiselta kuin minun mieheni. Meillä vain tosin peli oli alusta asti selvä, tiesin millainen hän on, kun hänen kanssaan suhteeseen aloin, en missään vaiheessa kuvitellut että hän muuttuisi, tai että minä voisin häntä muuttaa. Minusta on ikävää, että sinun miehesi kuitenkin suhteen alussa antoi ymmärtää että yksi nainen riitää, jos näin ei kerran ole.
Meilä homma toimii niin, että mies saa käydä vapaasti vieraissa, kahdella ehdolla. Ensimmäinen on se, että tauteja ei tuoda kotiin, eli kumia käytetään kun ollaan muualla, ja toinen on se, että minä en halua niistä sivusuhteista kuulla. Ei se tietenkään kivaa ole, että tietää miehellään olevan muita, mutta tämän sain kun tähän ryhdyin ja päätin tämän miehen haluta.
Itse en usko, että toiset vain eivät voi olla uskollisia, eihän seksissä siis vieraan naisen kanssa nyt mistään elinehdosta ole kyse, enemmänkin taitaa olla kyse siitä, että tämäntyyppinen mies uskoo, ettei pysty olemaan uskollinen. Minun miehelläni ainakin vain usko tähän istuu niin syvässä, että en minä eikä kukaan muukaan sitä pysty muuttamaan.

<<Eilen kaytiin vilkasta keskustelua, kun mies ei ottanut naistaan homioon sangyssa eika suostunut tekemaan kuten nainen toivoi. Itsekas sika koko mies.
Nyt nainen ei suostu tekemaan sangyssa kaikkea mita mies toivoo. Itsekas sika koko mies.

Ai sulle olisi ihan ok, että vaimosi haluaisi panna koko ajan myös vieraiden miesten kanssa? Toisi kerralla 3 aviosänkyynne... kivaa kimppaa. Tekisit siis vaikka mitä vaimosi tyydyttämiseksi?

Taisi olla pikkuisen eri asioista puhe siinä toisessa ketjussa.