riittämättömyyden tunne parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämä hetki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämä hetki

Vieras
Kaipaisin teiltä kommentteja, varsinkin jos paikalla sattuu olemaan saman tilanteen kokoneita.

Tilanteen taustalla on miehen loukkaantuminen joka johti pitkään sairaslomaan. Totta kai yritin auttaa ja tukea niin paljon kuin pystyin, kaiken ajan mitä pystyin vietin perheen parissa jotta miehelläni olisi ollut mahdollisuus tukeutua minuun aina kuin siihen tunsi tarvetta. Mies kuntoutui hyvin mutta selvisi että hänellä on ollut salasuhde toipumiskauden aikana. Luvattiin että aletaan selvittämään asioita puhumalla. Kuitenkin mies hankki useita lyhyitä suhteita tänä aikana.
Syy: Kaipasi jotakin jolle puhua ja ymmärrystä. Minulle sai purettua jotakin mutta halusi enemmän joten hankki nämä sivusuhteet. Minun tulisi sitten ymmärtää tämä hänen tunnetilansa joka hänellä oli. Tämä sama perustelu tuli kun ensimmäinen salasuhde selvisi.

Ymmärränkin. Itsestäni se tuntuu etten riitä miehelleni. Tiedän että yritin kaikkeni tukeakseni häntä vaikeina aikoina muutta silti on raskasta kuulla ettei se ollut tarpeeksi. Tuleeko se olemaan koskaan tarpeeksi? Toisaalta tuntuu että minun olisi parasta lähteä, enhän voi tehdä tuota ihmistä onnelliseksi ja tukea tarpeeksi kun tulee vaikeita aikoja, en riitä.

Onko muita jotka ovat kokeneet samanlaisia tuntemuksia ja miten elämänne on siitä jatkunut? Tai onko jotain muita rakentavia kommentteja?

[QUOTE="mies";27555525]En ole kokenut, mutta minusta hän on jyrännyt ylitsesi aika totaalisesti. Omanarvontuntoni ei kestäisi jatkaa.[/QUOTE]

Jos jatkaisitte suhdetta sä miettisit aina että olenko nyt riittävästi ja teenkö tarpeeksi.
Hyvinkin mahdollista että miehesi tavallaan heräsi onnettomuuden jälkeen ja tajusi että teitä ei ole tarkoitetu yhteen loppuelämäksi.Kurjaa sanoa näin mutta itse olen joskus kokenut samanlaisen herätyksen.

Sehän voi tapahtua missä vaan ja milloin vaan mutta tod.näk tapahtuu jos jotain pahempaa sattuu.

Selityksiä, selityksiä. Sairauslomansa aikana oli hyvin aikaa hankkia ja ylläpitää noita suhteita.
Siis paniko se niiden naisten kanssa vai puhui vaan?(retorinen kysymys...)
Onkohan tää joku proovoo, ei kai kukaan ihan noin nössykkä ja laput silmillä kulkeva ole?

Olen oikeastaan samaa mieltä, rakkautta minua kohtaan ei miehen puolelta varmaan enää ole. En pidä itseäni nössykkänä, en vain halua katua päätöstäni myöhemmin. Asiaan vaikuttaa paljon se että meillä on yhteisiä lapsia.

Vieraalle:
5 naista: 3:n kanssa seksiä, 2 ei suostunut kun arvasivat että on naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tämä hetki;27555629:
Olen oikeastaan samaa mieltä, rakkautta minua kohtaan ei miehen puolelta varmaan enää ole. En pidä itseäni nössykkänä, en vain halua katua päätöstäni myöhemmin. Asiaan vaikuttaa paljon se että meillä on yhteisiä lapsia.

Vieraalle:
5 naista: 3:n kanssa seksiä, 2 ei suostunut kun arvasivat että on naimisissa.

Ja vaikea paikka toi kyllä on jos kerta lapsiakin teillä. :(
Aika avoimesti on kertonut kun tiedät että montako ja mitäkin..
Niihän sitä aina sanotaan että kerran pettää niin tekee sen toistekkin-ja jos sellaiseen
suhteeseen jää, joutuuko aina miettimään että onko taas pettänyt..
Kyllä mä luulen että sulle on olemassa joka parempi mies joka tajuaa sun arvon ja sulle se oikea.

Haiskahtaa tekosyyltä. Voi olla, että sairasloman aikana on ollut aikaa harrastaa, ja tämä on se oikea syy. En uskoisi hetkeäkään, että halusi puhua vain jollekin ulkopuoliselle. Tarvitseeko puhumiseen jotain seksisuhdetta vai? Vastaan itse: Ei tarvitse.

Yhteistyössä