Riittääkö se 20 euron lahjakortti ylioppilaslahjaksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaa"

Vieras
Pienihän summa on, mutta 30, 40 tuntuu isolta summalta tytölle joka ei ole sukua eikä mikään läheinen ( kummilapsen isosisko )

osallistun 3 lakkiaisiin nyt joten ei viitsis kauheesti lahjoa...

[QUOTE="janet";25138779]Syksyn ylioppilaana vastaan, että mun mielestä oikein sopiva summa teidän suhteen laadun huomioonottaen :) Olisin itse oikein tyytyväinen ja otettu.[/QUOTE]

Kiitos

[QUOTE="Jaa";25138781]2 muulle ylioppilaalle ostin Mariskoolit ( kun toivoivat )
Tämä neito haluaa vain rahaa. Mutta on 30 aika paljon..ja 20 liian vähän.[/QUOTE]

Kolmekymppiähän ne mariskoolitkin ovat kappaleelta kustantaneet, ellet ole mitään tarjoustalon kopioita ostanut. Laita 30 e, niin et vaikuta pihiltä.

[QUOTE="mie";25138912]Jokainen antaa tietysti omien mahdollisuuksien mukaan, mutta kyllä aika vähältä minusta kuulostaa.
Itse annoimme siskon tytölleni 50e + 39euroa maksavan korun.[/QUOTE]

Mun mielestä siskontyttö on eri asia kuin kummitytön sisko. Itsekin laittaisin siskoni lasten lahjoihin ainakin 50€/nuppi, mutta kummitytön sisarukset eivät ole yhtä läheisiä, sanon ma.

Jos itse saisin siskoni kummitädiltä 20€ arvoisen lahjan niin pitäisin sitä tyystin sopivana. Sen sijaan isäni ja äitini sisaruksilta todennäköisesti tulee suurempia summia. Tuntuu minusta varsin luontevalta.

[QUOTE="janet";25138930]Mun mielestä siskontyttö on eri asia kuin kummitytön sisko. Itsekin laittaisin siskoni lasten lahjoihin ainakin 50€/nuppi, mutta kummitytön sisarukset eivät ole yhtä läheisiä, sanon ma.

Jos itse saisin siskoni kummitädiltä 20€ arvoisen lahjan niin pitäisin sitä tyystin sopivana. Sen sijaan isäni ja äitini sisaruksilta todennäköisesti tulee suurempia summia. Tuntuu minusta varsin luontevalta.[/QUOTE]

NO... Itseasiassa se siskoni tyttö on myös meidän kummityttömme sisko...

Eli silloin kun hänen isosiskonsa pääsi kaksi vuotta sitten ylioppilaaksi meni hänen lahjaan vähän yli satanen.

Ja nyt tämä nuorempi sisaruksista joka ei ole kummilapsemme sai tuon yht n 80e.

Mutta totta sekin, että läheisiä meille molemmat...

Mielestäni 20euroa on oikein sopiva summa lakkiaislahjakorttiin. Tuntuu, että nykyään lahjaodotukset karkaa käsistä. Itse pääsin ylioppilaaksi markka-aikana ja olin tyytyväinen kun sain 50mk, joka ei ole nykyrahassa edes kymmentä euroa. No, tiestysti ajat muuttuu, mutta 20e on joka tapauksessa sopiva summa. Muistan itse menneeni taannoin lakkiaisiin ihan pelkän kukan kanssa.

Yhteistyössä