V
vieras
Vieras
Ja siis rippijuhlat kyseessä. Lisäksi on porkkanapiirakka, täytekakkua ja kahdenlaiset keksit. Lisäksi voileipäkakkua 3, pasteijoita 100(kahta erilaista) ja pari eri salaattia. Aikuisia 28, lapsia 18.
Ja lisäksi on tulossa pappi ja leirin "isoset" oisko niitä 9 ja pari nuorisotyöntekijää laulamaan rippilapselle. En tiiä syövätkö mitään kun kiertävät melkein jokaisen rippikoululaisen luona laulamassa. Eli eivät varmaan jokaisen luona syö.
Ja se miksi tekisin 2 vaaleaa ja 2 tummaa kuivakakkua on se, että mikään ei ainakaan lopu kesken. Varalle äitini on tehnyt pari pellillistä mokkapaloja, jotka on siis pakkasessa ja sellainen hätä-vara juttu
Ja lisäksi on tulossa pappi ja leirin "isoset" oisko niitä 9 ja pari nuorisotyöntekijää laulamaan rippilapselle. En tiiä syövätkö mitään kun kiertävät melkein jokaisen rippikoululaisen luona laulamassa. Eli eivät varmaan jokaisen luona syö.
Ja se miksi tekisin 2 vaaleaa ja 2 tummaa kuivakakkua on se, että mikään ei ainakaan lopu kesken. Varalle äitini on tehnyt pari pellillistä mokkapaloja, jotka on siis pakkasessa ja sellainen hätä-vara juttu