V
vieras
Vieras
riippuu kuusta.. tässä kuussa ei meillä riittäis koska on syysloma ja sillo uppoo rahaa kylpyläreissuun, joulukuussa ei riitä kun on hankittava kaikenlaista. mutta esim ens kuussa vois hyvinkin piisata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hehe:No entäs kun täällä saman kokoinen perhe ja rahaa 40e???? Riittääkö? Pakko.
Sori, en voi mitenkään uskoa, että tuo määrä riittää ellei teillä oo pakastin täynnä ruokaa. Tuolla rahamäärällä ajaisin töihin korkeintaan 3 päivää....
millanen syöppö sulla on autona???
jos töihin on vaikka 150km suuntaansa ei kulutus merkkaa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihda autoa. Meillä ajaa 7hlön diesel touranilla 900km per tankki.
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Mä teen usein niin, että jos tarvii ostaa jotain isompaa ja mietin, riittääkö sit ruokaan rahaa niin teen pakkaseen useampien päivien ruuat valmiiksi eli tavallaan varmistan, että ruokaa ainakin piisaa. Tee sinäkin niin ja jätä vaikka 100? pelivaraksi maito- yms. ostoksiin. Loput voit käyttää vaatteisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihda autoa. Meillä ajaa 7hlön diesel touranilla 900km per tankki.
ja meidän 3,3l 7h cryslerillä 1200km.
Alkuperäinen kirjoittaja tuo köyhä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsilisät tulee tässä kuussa jo 23.10. Eli 600e 2 viikoksi. Kyllä varmaan riittää, kun laitat riittämään. Meillä ei ihan tuotakaan ja 4 lasta.
Kiitos muuten tiedostaJus mietin että nekin tulee vasta sit maanantaina, mut tuleekin pe
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihda autoa. Meillä ajaa 7hlön diesel touranilla 900km per tankki.
bensa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuo köyhä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsilisät tulee tässä kuussa jo 23.10. Eli 600e 2 viikoksi. Kyllä varmaan riittää, kun laitat riittämään. Meillä ei ihan tuotakaan ja 4 lasta.
Kiitos muuten tiedostaJus mietin että nekin tulee vasta sit maanantaina, mut tuleekin pe
![]()
Ne tulee aina 26.pv, ELLEI SE OLE la, su, ma. Silloin tulee ennakkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihda autoa. Meillä ajaa 7hlön diesel touranilla 900km per tankki.
bensa.
Touraniin maksaa siis n. 50e tuo matka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihda autoa. Meillä ajaa 7hlön diesel touranilla 900km per tankki.
bensa.
+diesel vero että ei se niin paljon halvempaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja zarian:Alkuperäinen kirjoittaja pirpana:Luulisi todellakin riittävän! Sillähän elelee tosi hyvin!
Näin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihda autoa. Meillä ajaa 7hlön diesel touranilla 900km per tankki.
bensa.
+diesel vero että ei se niin paljon halvempaa ole.
Chrysleriä puolet halvempi vakuutus kompensoi kivasti kuitenkin. On oikeesti tosi halpa pitääMutta en sano, ettei saisi isoakin autoa pitää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Edelleen mä jaksan iohmetellä, miten lapselliset ihmiset voi elää noin kädestä suuhun??? Mä olen ollut reilu 3v kotonA, mies töissä ja aina meillä on on senverran sukanvarressa, että tartte laskee päiviä lapsilisiin (jotka muuten menee säästöön lasten tileille!)
Kyllä mäkin sillon nuorena lapsettomana saatoin elellä muutamalla markalla viikkoja, mut nyt kun lapsia on, mun mielestä pitää olla aina tietty hätävara, jos vaikka pyykkikone hajoaa, tai lapset sairastuu tms. Ei ymmärrä ei...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Edelleen mä jaksan iohmetellä, miten lapselliset ihmiset voi elää noin kädestä suuhun??? Mä olen ollut reilu 3v kotonA, mies töissä ja aina meillä on on senverran sukanvarressa, että tartte laskee päiviä lapsilisiin (jotka muuten menee säästöön lasten tileille!)
Kyllä mäkin sillon nuorena lapsettomana saatoin elellä muutamalla markalla viikkoja, mut nyt kun lapsia on, mun mielestä pitää olla aina tietty hätävara, jos vaikka pyykkikone hajoaa, tai lapset sairastuu tms. Ei ymmärrä ei...
Siitäpä vaan ihmettelet :headwall: Voisko lomautuksilla olla mitään vaikutusta esim? Tai kenties vakava sairaus? Tai vaikkapa niin iso ja pakollinen remontti, että ne "hätävarat" hupenee siihen? Etko tosiaan voi käsittää, että joskus se sun mainitsema sukanvarsisäästö on käytettävä, ja sen jälkeen on tiukkempaa.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaihda autoa. Meillä ajaa 7hlön diesel touranilla 900km per tankki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas, taas näitä uusavuttomia liikkeellä. Meillä jäi 300 euroa ja ihan mukavasti meinattiin pärjäillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas, taas näitä uusavuttomia liikkeellä. Meillä jäi 300 euroa ja ihan mukavasti meinattiin pärjäillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas, taas näitä uusavuttomia liikkeellä. Meillä jäi 300 euroa ja ihan mukavasti meinattiin pärjäillä.
Jaa sekö on uusavuttomuutta, että miettii onko varaa ostaa nyt talvikamppeita vai ei? Eikö se viisaampaa ole miettiä etukäteen, että onko johonkin varaa vai riittääkö rahat just ja just perustarvikkeisiin? Minusta uusavuttomuutta olisi se, että ostaisin kaikki tamineet nyt ja miettisin loppukuusta, että mistä rahaa bensaan...