Riitoja, pettämistä ja tunne sielunkumppanuudesta

  • Viestiketjun aloittaja psykoloigisoikaa
  • Ensimmäinen viesti
psykoloigisoikaa
Mitä voi tarkoittaa, kun tuoreehkossa suhteessa on samaan aikaan valtavan voimakas molemminpuolinen rakastuminen ja tunne toisen ymmärtämisestä, oikeastaan halu olla osa toista, mutta myös riitoja, pettämistä (toiselta puolelta), ja tahallista suhteen sabotointia (eri puolelta kuin pettäminen)?
 
Jonkinlaista epävarmuutta ja haluttomuutta sitoutua jostain syystä.

Kenties tieto siitä, että tämä rakastumiseen liittyvät tunteet tuppaavat mennä itsellä ohi nopeastikkin, haluaa päästä eroon nopeasti ettei loukkaisi toista. Mutta on kuitenkin vaikea irroittaa, ja käyttäytyminen on ristiriitaista siitä syystä.

En miä tiiä.

(en lähtis moiseen suhteeseen.)
 
Näin minulla
Uskon että jos ihmisellä on lapsuudessa ollut vaikea suhde vanhempiin tai toiseen vanhempaan, hän aikuisiällä etsii itselleen kumppanin jossa on nämä samat haasteet jotta voisi ratkaista ne ja tulla hyväksytyksi ja olla sinut itsensä kanssa. Te olette molemmat löytäneet toisistanne sen ihmisen joka herättää eniten näitä vaikeita tunteita ja siksi suhde on myrskyisä mutta silti niin tärkeä.
 
adfdfsdfssfgd
Alkuperäinen kirjoittaja Näin minulla;27926847:
Uskon että jos ihmisellä on lapsuudessa ollut vaikea suhde vanhempiin tai toiseen vanhempaan, hän aikuisiällä etsii itselleen kumppanin jossa on nämä samat haasteet jotta voisi ratkaista ne ja tulla hyväksytyksi ja olla sinut itsensä kanssa. Te olette molemmat löytäneet toisistanne sen ihmisen joka herättää eniten näitä vaikeita tunteita ja siksi suhde on myrskyisä mutta silti niin tärkeä.
Itse ihan tasan samanlaisessa tilanteessa kuin ap!:eek: Ja tämä lainaus kolahti eniten.
Ettei olisi sama mies kyseessä:D
 
Tuttua
Mä olen vähän samanlaisessa suhteessa. Tai olin. Nyt suhde on katkolla, nähdään ehkä kerran viikossa kahdessa. Sillai coolisti.
Meillä on seksi aivan mieletöntä ja muutenkin yhdessäolo tuntuu molemmista tosi hyvältä. Mutta mies ei vaan kuulemma jaksa olla parisuhteessa, kun on ns. pakko nähdä ja olla yhdessä. Olen tätä ihmetellyt, koska on ihan selvästi yhtä lääpällään kuin minä. Taitaa olla kyse uskalluksen puutteesta.
 

Yhteistyössä