Riitelyyn kyllästynyt

Olipas tuo Peterin teksti kuin omasta elämästäni. Itse hoidan kaikki "miesten työt" ja sen lisäksi ison osan "naisten töitä", mutta mikään ei tunnu riittävän. Toki vaimoni jokseenkin yksin hoitaa suunnittelun lasten vaatteista, harrastuksista ja sen sellaisista, mutta minä sitten toteutan ja juoksen liikkeet läpi etsimässä oikean väristä pipoa ja huudot tulee jos en ole osannut kuvailla jonkin kuvion väriä oikein.

Enpä tiedä. Väsyttää koko meininki. Jos edes joskus saisi läheisyyttä tai kehuja, mutta tuntuu siltä, että taloudellinen turva on hänelle ainoa syy olla yhdessä...
 
Minä olen nainen joka ei osaa miestään arvostaa koska minä haluan että kaikki pitää mennä niinkuin minä sanon ja vaikka mies sitten yrittää ottaa vastuuta niin en luota täysillä että muistaa kaiken...olipas monimutkaista.eli vissiin se ongelma olen minä...
meillä 3v ja 8kk lapset ja kuopuksen syntymän jälkeen tilanne vaan pahentuntu ja meillä kesksuteluyhetys poikki,ei ehkä ihan kokonaan mutta rajoilla mennään ja molemmat uupuneita..

enioten meillä riidellään siitä että mies ei halua viedä lapsia hoitoon, ainakin tuon isomman vois välillä viedä että olis vähän rauhallisempaa.
 

Yhteistyössä