E
eri tyylit
Vieras
Haluaisin sopia riidat heti, mutta mies voi nukkua tyynen viileästi riidan päätteeksi. Itse kiehun kiukusta. Haluaisin hillitä itseni, mutta sorrun lähettelemään perään viestejä, vaikka aina päätän odottaa hänen vastaantuloaan. Olenko ""opettanut"" hänet siihen, että minä sovittelen ja hän saa päättää milloin hän on siihen valmis? Minun tunteilla ei mitään väliä? Lisäksi riidat ovat poikkeuksetta minun aiheuttamia!!! Miten yksin voi riidellä??? Riidellä saa, voi ja pitääkin toisinaan, mutta tämä sopimisen tuska.
Antakaa vinkkejä, pitääkö esittää nyt vaikeasti tavoitettavaa, kun mies ottaa yhteyttä ja olenko yhtä välinpitämätön kuin hän on minun yhteydenottoyrityksiini? Vai vastaanko taas kiltisti ja sovin riidan? Ja taas ollaan samassa pisteessä seuraavan riidan aikana -luultavasti.
Ja tässä ollaan jo keski-ikäisiä.... keskenkasvuista touhua....
nim. pinna tiukalla
Antakaa vinkkejä, pitääkö esittää nyt vaikeasti tavoitettavaa, kun mies ottaa yhteyttä ja olenko yhtä välinpitämätön kuin hän on minun yhteydenottoyrityksiini? Vai vastaanko taas kiltisti ja sovin riidan? Ja taas ollaan samassa pisteessä seuraavan riidan aikana -luultavasti.
Ja tässä ollaan jo keski-ikäisiä.... keskenkasvuista touhua....
nim. pinna tiukalla