J
Jaksaako?
Vieras
Olen ollut mieheni kanssa nyt vajaan vuoden, olemme kihloissa, ja asumme yhdessä. Rakastuin miehessäni hänen rauhallisuuteensa, mutta nyt se on alkanut ärsyttämään. Yritän muokata häntä jatkuvasti oman mieleni mukaan räiskyvämmäksi persoonaksi. Hän haluaa olla sosiaalisempi, mutta olen lopen kyllästynyt hänen lupauksiinsa muuttua, ja tuloksiin joita ei näy. Olemme riidelleet asiasta toden teolla, ja molemmilla on vakavia itsetunto ongelmia. Mieheni luonne ärsyttää minua, ja haukun ja moitin häntä. Siitä taas seuraa se, etti hän pysty olle enää seurassani oma itsensä, vaan jännittää minua eikä uskalla puhua. Ja siitä taas räjähdän. ämä on ikuinen kierre josta haluamme eroon! Mitä tehdä? Haluamme molemmat terveen normaalin suhteen, koska haluamme olla yhdessä, sillä meillä on kuitenkin sama arvomaailma ja samat haaveet tulevaisuuden suhteen. Uskon, että ehdotatte ""toista ei voi muuttaa, vain itseään""- juttua. Toivon silti muitakin näkökulmia asiaan. Kiitos jo etukäteen neuvoistanne! Olen epätoivoinen,ja vakavasti miettinyt itsetuhoisia ajatuksia.