riitasta, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Mä en tykkkää yhtään. Kun se jarkko oli siellä vielä niin se rutisi kuinka jarkko ei hänestä pidä vaikka hän itse oli jo kauan ollut jarkkoa kohtaan ilkeä.

ja sitten se kun toiset snao että muistetaan jarkkoa niin olis voinut pitää suunsa kiinni,mitä se koko ajan on sitä haukkumassa.

Ihan ok muuten, mutta mua ärsyttää sen silmännikkaukset ja suun ilmeet, kun se sanoo jotain "nokkelaa". Just tollaset vanhemmat naishenkilöt harrastaa sellasta (olin joskus tehtaassa töissä ja siellä oli just tollasia vanhempia matalan koulutustason naisia, jotka nikkailivat silmiänsä sanottuaan jotain muka hauskaa).

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ihan rempseä, hauskakin. Joku siinä tökkii silti. Eniten ehkä se juoruilu... En voi käsittää juoruämmiä. :x

Hei, se on lähäri. Voin vain kuvitella mikä kälätys sen alan kahvipaikoissa käy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ihan rempseä, hauskakin. Joku siinä tökkii silti. Eniten ehkä se juoruilu... En voi käsittää juoruämmiä. :x

Hei, se on lähäri. Voin vain kuvitella mikä kälätys sen alan kahvipaikoissa käy.

Voi luoja. Ehkä ei kannata ees kuvitella. "Pirkkohan se kuule sano Tiinalle, että kuule nyt..." Käkäkäkäkäkä... :x :x

Mä en tykkää. Se vastaa just mun mielikuvaa ilkeästä keski-ikäisestä naisesta joka lietsoo ihmisiä mukaansa juoruiluun ja selkäänpuukotukseen. Voin kuvitella kuinka se mulkoo kahvikuppinsa takaa niitä ihmisiä joista ei pidä :$

Ois sanonu Jarkolle päin naamaa ne asiat eikä puhua selän takana sitten vasta kun toinen on lähtenyt. Todella aikuismaista käytöstä..hohhoijaa, kattois itteään peiliin ennen kuin haukkuu muita. Olis edes voinut kunnioittaa toisten halua pitää Jarkolle hiljainen hetki eikä valittaa siitäkin. Onneksi Riitalle ei pidetä mitään hiljaisia hetkiä, hän kun ei todellakaan ansaitse sitä! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Ois sanonu Jarkolle päin naamaa ne asiat eikä puhua selän takana sitten vasta kun toinen on lähtenyt. Todella aikuismaista käytöstä..hohhoijaa, kattois itteään peiliin ennen kuin haukkuu muita. Olis edes voinut kunnioittaa toisten halua pitää Jarkolle hiljainen hetki eikä valittaa siitäkin. Onneksi Riitalle ei pidetä mitään hiljaisia hetkiä, hän kun ei todellakaan ansaitse sitä! :attn:

jep. se oikein nosti niitä toisia jarkkoa vastaan

ja musta se oli just hyvä kun jarkko ei edes tiennyt et muut haluu keittiöön,ei kai se nyt toisten ajatuksia osaa lukea.

hänestä.toivottavasti voittaisi.en ymmärrä tollasta narinaa "paskanpuhumisesta"kai sitä nyt voi ihmisistä puhua???vai säästäkö siellä pitäisi vaan jutella??

Te katotte bb:tä ja arvostelette jatkuvasti näitä ihmisiä siinä mutta kuitenkaan ne siellä talossa olijat ei saisi arvostella muita... Ne joutuu elämään joka päivä niiden ihmisten kanssa, mutta eivät saisi purkaa mitenkään jos joku tyyppi ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Pakko sanoa vielä että on todella epäreilua että Riitta saa olla 4 "parhaan" joukossa vaikka on ollut lyhyimpään talossa. :headwall:

hmmm..

missä kohtaa lukee tai on sääännöissä että voittajan tarvii olla talossa yhtäkauan kun muiden?

Kuule kun BB on BB ei siin oo sääntöjä. Ei sillä oo mitään merkitystä.
Monesta muustakin asiasta vois sanoo et ei oo reiluu mut se on BB ja mitä vaan voi tapahtuu. turha sitä on kitistä =)

Ja riitta on huippu. Mut sauli tai niko voittaa.

niin eihän nikokaan siel koko aikaa oo ollu. Eli ei taida se lyhyys olla onkelma ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
joo en tykkää enkä saa mitään selvää mitä se sanoo! :x ja se silmien pyöritys :headwall: :headwall:

huh, onneks joku muukin sanoo ettei saa mitään sen puheesta :saint:
ja toi silmien pyöritys on jotain kamalaa :/

ai ei saa selvää puheest :o
ei mulla oo ollu ongelmaa.
menkää pesemään korvat ;)

Yhteistyössä