Riita kännystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äityli

Aktiivinen jäsen
17.05.2004
1 248
0
36
Oonko lapsellinen: mieheni lupasi ostaa mulle lahjaksi kännykän. Omani on ihan tohjona, ikivanha palikka. Eikä sekään ole mun, vaan lapseni käytössä... En suoraan sanoen oikein kännyköistä piittaa, mutta muut narisee, ettei mua saa koskaan kiinni...
Mutta nyt sitten yhtäkkiä tänään mies sanoikin, että ostaakin kännyt pojalleen (ex-liitosta)ja itselleen, minä saan käyttöön hänen vanhan kännynsä. Oonko lapsellinen, kun vedin tästä herneet nenään. Tuli loukattu olo, ihan hirveän loukattu olo. Tuntuu ettei arvosteta vähääkään... :'( Eikä kyse ole siitä kännykästä, vaan periaatteesta, että näin mulle voi tehdä! Vai oonko vaan pikkumainen... Mitäs te muut sanoisitte...?

No jos mulle luvattaisi uusi känny ja sitten peruttaisi puheet ja saisinkin jonkun vanhan niin kyllä vetäisin herneen nenään ja syvälle. Tulisi sellainen olo että samapa tuo, tuolle kelpaa mikä vaan

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 19:39 äityli kirjoitti:
Mitäs te muut sanoisitte...?

Sanoisin: "haloo herra, ensin sanot, että ostat minulle uuden puhelimen ja sitten saisinkin jonkun vanhan. Mikä tässä on takaajatuksena? En todellakaan opettele käyttämään vanhaa puhelinta, sillä se ei enää kauaa kestä kunnossa ja sitten saan opetella taas uuden puhelimen käytön. Mitäs nyt tehdään? "

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 19:39 äityli kirjoitti:
Oonko lapsellinen: mieheni lupasi ostaa mulle lahjaksi kännykän. Omani on ihan tohjona, ikivanha palikka. Eikä sekään ole mun, vaan lapseni käytössä... En suoraan sanoen oikein kännyköistä piittaa, mutta muut narisee, ettei mua saa koskaan kiinni...
Mutta nyt sitten yhtäkkiä tänään mies sanoikin, että ostaakin kännyt pojalleen (ex-liitosta)ja itselleen, minä saan käyttöön hänen vanhan kännynsä. Oonko lapsellinen, kun vedin tästä herneet nenään. Tuli loukattu olo, ihan hirveän loukattu olo. Tuntuu ettei arvosteta vähääkään... :'( Eikä kyse ole siitä kännykästä, vaan periaatteesta, että näin mulle voi tehdä! Vai oonko vaan pikkumainen... Mitäs te muut sanoisitte...?

Ilman muuta vaatisin uudet itselleni ja miehelleni ja hänen poikansa voisi saada vaikka minun vanhani! Minun mieheni toimisi kyllä näin.

Meillä mies vois toimia tasan noin. Ja mä vetäisin kans kyllä herneen nenään . Mutta luultavasti mä mä ostaisin salaa sen tililtä itselleni vähän paremman puhelimen kun mitä herra itselleen on ostanut -ja vaan siks että on luvannut. Eli osaan vajota niin alas ettei kukaan halua riidellä mun kans...

Mun mielestä pojalle pitäis riittää isän vanha, ja te molemmat saatte miehesi kanssa uudet. Minäkin loukkaantuisin moisesta. Tai pitäköön mies sitten itse vanhan puhelimensa, jos kerran on vielä ihan toimiva...

En siis olekkaan teidän mielestä itsekäs ja kamala akka, joka haluaa ilkeyksissään riistää poikapuoleltaan mahdollisuuden tuliterään kännyyn, mahtavaa! Selitin miehelle, että "tuo oli kyllä törkeä temppu, että ensin lupaat ja sitte työnnätkin mulle vanhan rämän nokialaises (se on oikea HALKO)". Kyllä se sitten tajusi itsekin, ettei ollut kauhean kivasti tehty.
Lopputulos: prinsessa saa uuden kännyn :D Vaikka ensin tietysti kuljin nokka pystyssä tyyliin minä-en-sun-maksamia-kännyjä-ota-pyh. ;) Poikakin vissiin saa uuden kännyn sitten.

Yhteistyössä