Riistoa huutonetissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en viitti linkittää, mutta itse ostin uudet Reimatecin vk-housut halvemmalla kuin mitä jotkut ovat huutaneet huuto.netissä käytetyistä täysin samanlaisista...ja toki siihen vielä pk:t päälle. Toi huuto.net vissiin sokaisee ihmiset jotenkin.

Tuo huutaja on Siikajoelta, joten on hyvinkin saattanut saada lampun muualta kuin itse ostamalla. Siikajoelta katsottuna lähin Ikea on... Haaparannassa? Eli ei ihan lähellä;) Ei siis välttämättä tiedä lampun arvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:
no en minä ainakaan arvaisi että ei maksa enempää kuin 3e.Ja oon siikajoen läheltä kans, että ei ihan joka päivä ikeaan pääse..menisi niihin matkoihinkin rahaa täältä lähteä :D

Saahan sieltä postimyynnistä tilattua...

Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:
no en minä ainakaan arvaisi että ei maksa enempää kuin 3e.Ja oon siikajoen läheltä kans, että ei ihan joka päivä ikeaan pääse..menisi niihin matkoihinkin rahaa täältä lähteä :D

Saahan sieltä postimyynnistä tilattua...

siin postimyynnissä on ihan karseet rahtikulut!

kopioitu ikean sivuilta:
Postimyynnistä tilatessasi on postipakettitoimituksen hinta 12? ja postiennakkomaksu 3?, kun paketin paino on alle 35 kg ja koko enintään 120x60x60 cm. Postimyynnin kautta toimituskustannukset ovat alueelle 1 alle 200 kg 69? ja yli 200kg 129?, sekä alueelle 2 alle 200kg 89? ja yli 200kg 179?.

Yhteistyössä