Riikka Purra pesee mattoja mökillä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos kaunis Niitä on sitten aika paljon, kun on kahden ok-talon matot

Annie taas rakastaa tehdä ruokaa, hän vois tehdä vaikka herkullisia jauhelihapohjaisia kevätrullia, tai kasvispohjaisiakin, jos oot vegaani?

Mitäs minä sitten? Tykkään antaa vaikkapa öljyn kera lihashierontaa, ettei teille kummallekaan tule kramppeja jälkikäteen. Annie ei takuulla pahastuisi siitä
Kasviskevätrullat ja reipasotteinen hieronta 👍🏻
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Kasviskevätrullat ja reipasotteinen hieronta
No jösses sentään, siinä meillä on reipas, positiivinen ja sanavalmis nainen. Respect 👍

Mulla on hyvät voimat kourissa, ettei Annien hartioita voi käsitellä kuin 25% teholla ettei satu.

And it’s a deal 😊 Sovitellaan aikatauluja yhteen, aurinkoinen ja lämmin kesäpäivä olisi mukavin, vai mitä?
 
  • Rakkaus
Reactions: Palstapesu
vierailija
Matonpesu on jo vuosia amerikoissa ollut äärioikeiston tapa viestiä kannattajilleen, että aikovat pestä vastustajiensa kasvot. Myös natsit viestivät matonpesulla pesukarhuille, koska pesukarhut eivät ymmärtäneet puhetta. Ainakin rkp.lle matonpesu on vakavan keskustelun paikka.
 
Matonpesu on jo vuosia amerikoissa ollut äärioikeiston tapa viestiä kannattajilleen, että aikovat pestä vastustajiensa kasvot. Myös natsit viestivät matonpesulla pesukarhuille, koska pesukarhut eivät ymmärtäneet puhetta. Ainakin rkp.lle matonpesu on vakavan keskustelun paikka.
Pitääkö olla huolissaan? 😱

Kun @Palstapesu pesee mun ja Annien matot, napostellaan vege-kevätrullia ja meitsi antaa molemmille daameille hartiahierontaa, niin mitä vasemmistolaiset keksiikään meidän kiusaksi? Mistä sitten taas k-rullien syöminen ja hieronta viestittävät heikäläisille? En tosiaankaan tiedä?

Tuleeko Paavo Arsenmäki ehkä spreijaamaan meidät kokovartalomaalilla kostona viestinnästä, vai mitä he mahtavatkaan keksiä? Jää nähtäväksi 🤔
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä