Riikka Purra paljasti sosialistien puhuvan paskaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jani Mäkelä.A-talkissa ja Riikka Purra Iltalehdessä puhumassa potaskaa.
Hyvin on Suomi valinnut edustajat maailmalle.
Outoa, että Iltalehti julkaisee ala-arvoista tekstiä.
 
vierailija
Se onkin ainut mihin purra kykenee ja mitä purra on saanut aikaiseksi, paskaa.
Et sitten ymmärtänyt ollenkaan lukemaasi! Pyydä jotain aikuista selittämään tämä


”– Somessa on levitetty vasemmiston suunnalla väitettä, että olen siirtynyt työelämään nelikymppisenä (kun olen siirtynyt politiikkaan). Nyt tätä tekee jopa eduskunnassa työskentelevä vasemmiston edustaja, entinen ministerin valtiosihteeri.

Purra viittaa vasemmistoliiton eduskuntaryhmässä poliittisena asiantuntijana työskentelevään Juho Orjalaan, joka oli Sanna Marinin (sd) hallituksen sosiaali- ja terveysministeri Hanna Sarkkisen (vas) valtiosihteeri.”
 
vierailija
Sitä mä vaan ihmettelen, että kun Purralla on elämässään ollut paljon tragedioita (äidin menetys, keskenmenot) ja lisäksi on sitten kertomansa mukaan tehnyt kaikenlaisia pienipalkkaisia töitä, niin luulisi hänen, jos kenen, ymmärtävän kanssaihmisiä, joilla on vaikeuksia elämässään. Mutta ei, nyt viimeksi haukkui suomalaisia veltoiksi ja valitti heikkoa oppimista ja heikkoa työvoimaa. Miltä mahtaa tuntua niistä, joilla on oppimisvaikeuksia ja jotka päätyvät ihan perusduunarin hommiin, koska kaikista ei ole huippujohtajiksi yms. eikä tarvitsekaan? Eihän hän itsekään ole mikään talousnero.
 
vierailija
KHippis ja khulaus

terv. Sanna M
Hercule Poirot-harmaat aivosoluni kertoivat, että olet Super-Setis harmaana. Olet kirjoittanut viestisi melko samaan aikaan minuutilleen toisessa Anniie-ketjussa. Tyylisi kirjoittaa on lähes sama.
Helpottavaa kun asia selvisi. Alan ratkoa sanaristikkoa, joka terävöittää aivojani paremmin kuin tämän surkean palstan selaaminen.
 
vierailija
Hercule Poirot-harmaat aivosoluni kertoivat, että olet Super-Setis harmaana. Olet kirjoittanut viestisi melko samaan aikaan minuutilleen toisessa Anniie-ketjussa. Tyylisi kirjoittaa on lähes sama.
Helpottavaa kun asia selvisi. Alan ratkoa sanaristikkoa, joka terävöittää aivojani paremmin kuin tämän surkean palstan selaaminen.
Mä olen kuule pohtinut ihan samaa ja just tuo sama kirjoitustyyli.
 
vierailija
Lisään, että epäilykseni heräsi viimeistään siinä vaiheessa, kun huomasin näiden molempien haukkuvan täällä ihmisiä autisteiksi ja sitä on tapahtunut useamman kerran. Ei voi olla sattumaa.
Tyyppi on kertonut kirjoittaneensa aikoinaan Annan palstoilla. Luen paljon kirjoja ja katson elokuvia. Ei ollut kovin vaikea tehtävä ratkaista kirjoittajan tausta. Hän on haukkunut myös minut mainitsemallasi diagnoosilla.
Adhd on hyvin yleinen vaiva. Kirjailija Virpi Hämeen-Anttila kertoo avoimesti asiasta parhaillaan myynnissä olevassa aikakauslehdessä. Olen lukenut hänen jonkun kirjan ja käynyt hänen edesmenneen puolison luennolla.
Eilen maikkari julkaisi tutkimuksen ihmisten ongelmista liian ruutuajan käytössä.
Ei kannata tuhlata aikaansa typeriin nettikeskusteluihin.
 

Yhteistyössä