Riikka Purra paljasti sosialistien puhuvan paskaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä Purra ymmärtää, että vastoinkäymisistä huolimatta hän on vastuussa itse omasta elämästään, ihan kuten kaikki muutkin.
Ikävä kyllä, turhan monet suomalaiset ovat velttoja ja kokevat, että heidän valintansa ovat yhteiskunnan vastuulla.
Ehkä Veltto Virtanen on vain sarkasti ja todellisuudessa lätsineen mallikansalainen. Mielestäni Riikka Purra on kaikin puolin epäkelpo esimerkki ryhdikkäästä ja empaattisesta kansalaisesta. Kun hän romahtaa, en halua olla haaskaamassa verorahojani hänen kuntoutukseen. Sama juttu palstan Siementäjän tapauksessa. Kiittämättömyys on maailman palkka, ja se heitä silloin auttakoon.
 
vierailija
Ehkä Purra ymmärtää, että vastoinkäymisistä huolimatta hän on vastuussa itse omasta elämästään, ihan kuten kaikki muutkin.
Ikävä kyllä, turhan monet suomalaiset ovat velttoja ja kokevat, että heidän valintansa ovat yhteiskunnan vastuulla.
Hän on aika pitkälti elänyt yhteiskunnan varoilla ja kehtaa haukkua kansalaisia velttoilusta.

Kuten hänellä on ollut kausia, jolloin ei ole kyennyt työtä tekemään, niin voi olla myös muilla, esim. sairauden sattuessa.

Miksi maksamme veroja valtiolle, joka ei huolehdi silloin, kun apua tarvitaan?
 
vierailija
Hän on aika pitkälti elänyt yhteiskunnan varoilla ja kehtaa haukkua kansalaisia velttoilusta.

Kuten hänellä on ollut kausia, jolloin ei ole kyennyt työtä tekemään, niin voi olla myös muilla, esim. sairauden sattuessa.

Miksi maksamme veroja valtiolle, joka ei huolehdi silloin, kun apua tarvitaan?
Kun luen eilisen päivän hallitusjuttuja, totean, että suurin osa eduskunnan möykkäporukasta on pitkän sairasloman tarpeessa. Minä en kestäisi tuollaisessa sekoporukassa sekuntiakaan.
 
Hän on aika pitkälti elänyt yhteiskunnan varoilla ja kehtaa haukkua kansalaisia velttoilusta.

Kuten hänellä on ollut kausia, jolloin ei ole kyennyt työtä tekemään, niin voi olla myös muilla, esim. sairauden sattuessa.

Miksi maksamme veroja valtiolle, joka ei huolehdi silloin, kun apua tarvitaan?
Eikö sinusta osa kansaa ole velttoa?

En nyt oikein tiedä miten olet päätynyt siihen lopputulemaan, ettei valtio huolehdi kun apua tarvitaan? Minusta Suomessa on varsin mittavat sosiaalietuudet ja ihmisistä pidetään huolta vaikka he eivät itse laittaisi tikkua ristiin vaikka kykenisivät.
 

Yhteistyössä