RIIKA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihanaa! Nyt innostun jo täysillä :D Vähän mietityttää vaan että kerkeääkö tosiaan kahdessa päivässä nähdä tarpeeksi..? Kuitenkin Jurmalassa haluttais myös käydä. Kolme yötä tuottaa jo vähän vaikeuksia saada lastenvahtia :/

Hyvin mun mielestä riittää se kaksi yötä. Nähtävyyksiä ja kauppoja on mukavin tutkia kuitenkin siinä iltapäivästä kun on vähän viileämpi (jos meette keskikesällä) ja vanhassa kaupungissa on tunnelmaa vasta illalla/yöllä. Heti aamupalan jälkeen taas voi lähteä sinne Jurmalaan käymään, puoli tuntia kesti junamatka ja junia meni kymmenen min välein. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:
Ihanaa! Nyt innostun jo täysillä :D Vähän mietityttää vaan että kerkeääkö tosiaan kahdessa päivässä nähdä tarpeeksi..? Kuitenkin Jurmalassa haluttais myös käydä. Kolme yötä tuottaa jo vähän vaikeuksia saada lastenvahtia :/

Hyvin mun mielestä riittää se kaksi yötä. Nähtävyyksiä ja kauppoja on mukavin tutkia kuitenkin siinä iltapäivästä kun on vähän viileämpi (jos meette keskikesällä) ja vanhassa kaupungissa on tunnelmaa vasta illalla/yöllä. Heti aamupalan jälkeen taas voi lähteä sinne Jurmalaan käymään, puoli tuntia kesti junamatka ja junia meni kymmenen min välein. :)

Kuulosta mahtavalta! Kiitoksia paljon, nyt lähden nukkumaan (tai yrittämään), ja pyörittelemään asiaa päässä. Heinäkuussa olisi tarkoitus lähteä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:

Kuulosta mahtavalta! Kiitoksia paljon, nyt lähden nukkumaan (tai yrittämään), ja pyörittelemään asiaa päässä. Heinäkuussa olisi tarkoitus lähteä. :)

Jos heinäkuussa on tarkoitus lähteä niin ei kannata vielä ostaa lippuja, vaan seuraa hintoja. Yleensä ovat halvimmillaan noin kuukausi ennen matkaa muistaakseni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Mites ne lentokoneet, onko ne ihan kauheita prutkuja? Vähän pelottaa tuo lentäminen... :(

Hyviä koneita ainakin ne kaksi millä olen mennyt :) Tietty vähän ahtaita, mutta mielestäni ihan mukavia, ja eihän toi lentokaan kestä kovin kauaa. Se alkuryysis siinä ärsyttävintä on, niinkuin joku taisi jo mainita :D

Hei, mikä alkuryysis ärsyttävää? Mennään kesäkuussa eka kertaa Treelta Riikaan. Eikö chek-in tehdä etukäteen ja peli sillä selvä? Hiukan halpalentoyhtiöitä epäillen edelleen, vaikka 3 eurolla matkan saikin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä