riihimäki

tääl olis 22v äiti hyvinkäältä... olis kiva saada uusia kavereita riihimäeltäkin kun olen sieltä kotoisin ja tulee sielläkin välillä käytyä..mulla on kaks poikaa 3v ja 1,8v.. laita mailia tai lisää meseen jos haluat tutustua.. Rinzu_83@hotmail.com
 
Täältä löytyy puolivuotiaaan pojan äiti riihimäeltä, itse olen 24. Omassa ystäväpiirissä ei oikein löydy äiti ihmisiä joten olisi kiva löytää äiti-kavereita.
S-postia saa laittaa wiiru-kissa@saunassa.com
 
heips! myös meille seura olisi tervetullutta, sillä ei tunneta riihimäeltä viel ketään ja muutenkin olis kiva saada "mammakavereita" sellaisia kun ei kaveripiiristä tällä hetkellä löydy. itse olen 20 v. poika puolivuotias ja asutaan tässä keskustan tuntumassa. saapi kirjoitella anyl85@luukku.com
 
Moikka!

Uusia äitituttavuuuksia etisitään tämänkin ruudun takana. Ollaan muutettu vasta Riihimäelle ja olisi mukava nähdä muitakin ihmisiä kuin omaa miestä ja lasta.. :) Itse olen 23 vuotias ja poika on 7 kuukautta. Me asutaan Peltosaaressa, mutta täällähän ei nuo välimatkat ole pitkiä. Laita s-postia jos siltä tuntuu: ktanttu@cc.joensuu.fi.
 

Yhteistyössä