Riihimäki-Hämeenlinna Äidit hei!

Täällä 22v tyttö jolla 12/11 syntyny poika Leo.
Tahtoisin äitikavereita vaihtamaan ajatuksia ja muuta sellaista.
Itse asun Tervakoskella eli jään riihimäen ja hämeenlinnan väliiin, molemmat paikat on tuttuja ja Riihimäellä tulee asioitua aika paljon.

Parhaiten saa kiinni täältä :)
 
Meillä tosiaan muutto 30.4 Hämeenlinnaan/lähiseudulle. Meillä ei oo vielä asuntoa, mut miehel alkaa työt jo 2.4, joten ois pakko se kämppä löytää tässä ajassa :)
Ois kiva juu tavata, palaillaan vaikka asiaan sit kun me ollaan löydetty asunto :)
 
Tuleehan tota matkaa reilu 80 km ja luultavasti joutuu tekee liki 12h työpäivii et oon melko lailla yksinää noitten muksujen kans koko huhtikuun, kun ei oo autookaan. Paitsi jos kämppä löytyy aiemmin ja pääsis muuttaa esim.puolesta kuusta :)
Kyllä tääkin asia taas järjestyy, jos ei hyvin, niin huonosti, mut järjestyy kuitenkin :) (yritän tsempata itteeni :)
 
Moikka.
Olen 23-vuotias äiti ja poika on 10/09 ja tyttö 05/11. Me kaipailtais myös uusia tuttavuuksia Hämeenlinnasta. Me ollaan viime syksynä muutettu tänne. Missä päin Hämeenlinnaa asutte? Pitäiskö sitä sopia tapaamista jossain puistossa?
 
Viimeksi muokattu:
Moikka :)

Täällä kanssa yks äippä ja kaksi lasta hakevat seuraa :) . Lapset aku 3vuotias ja aleksandra 6kk. Turengissa asutaan ja täältä ei ole vielä siunaantunut hirveämmin kavereita... Viime syksynä tänne muutettiin. Puistoilu, vaunuilu, kahvittelu jne seuraa olisi kiva myös saada =)
 
Moi!
Me asutaan Hattulassa, missäs te jenni89? Autolla päästää liikkuu joka toinen viikko aamupäivisin/päivisin et puistoilukin onnistuu :)
Toki myös jos Mamitsu87 jaksaa ajella, niin nähtäis mielellää teitäkin :)
 

Yhteistyössä